• پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • 09133028746
وکیل تصادفات اصفهان

بهترین وکیل تصادفات در اصفهان

به گفته بهترین وکیل تصادفات در اصفهان امروزه استفاده نمودن از وسایل نقلیه روز به روز در حال افزایش است و هر روزه شاهد وسایل نقلیه بیشتری در سطح کشور می باشیم، که این موضوع تبعا باعث روند رو به رشد تصادفات ناشی از وسایل نقلیه می باشد و خسارات بیشماری را حاصل می آورد. در پی این تصادفات و خسارت ها افراد به دنبال جبران خسارت های وارده شده می باشند، تا بتوانند برای جبران کاری بکنند، که این روند نیاز به اطلاعات حقوقی و آشنایی با پیچیدگی های مربوط به این قوانین دارد. وکیل تصادفات اصفهان آماده راهنمایی به شما عزیزان در امور مربوط به تصادفات می باشد.

بهترین وکیل دعاوی تصادفات رانندگی در اصفهان

وکیل اصفهان، وکیل پایه یک دادگستری و دانش آموخته رشته حقوق قضایی یکی از بهترین وکیل های تصادفات در اصفهان آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان و اخذ وکالت می باشد. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با وکیل تصادفات در اصفهان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید.

جرایم رانندگی چیست و وکیل تصادفات چه نقشی در آن دارد؟

جرایم رانندگی، به جرایمی گفته می شود که به دلیل تخلف نمودن از مقررات رانندگی رخ می دهد. این گونه جرایم که به دلیل تخلف نمودن از جرایم رانندگی حاصل می شود را، جرایم شبه عمد می گویند. جرایم ناشی از رانندگی ممکن است باعث مضروب و مجروح شدن و یا باعث کشته شدن شود. در هر صورتی و با توجه به شرایط تصادف حکم قانونی در مورد تصادف متفاوت می باشد. در کل نتایج تصادفات می تواند شامل خسارت، جرح و فوت باشد. و شما همراهان گرامی می توانید با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل تصادفات در اصفهان، پرونده های حقوقی خود را پیش ببرید و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

علت بروز تصادف و مراحل رسیدگی به تصادفات رانندگی

علت بروز تصادفات ممکن است بی احتیاطی، بی مبالاتی، رعایت نکردن نظامات دولتی و عدم مهارت راننده وسیله نقلیه باشد. در هنگام تصادفات رانندگی در اولین گام باید با ۱۱۰ تماس گرفته شود و در این تماس تلفنی محل تصادف، نوع تصادف و تعداد مصدومین احتمالی گزارش شود.

📞 شماره تماس: ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ 📞

تصادفات خسارتی

در تصادفات خسارتی پلیس راهور در درون شهر و پلیس راه در بیرون شهر، وظیفه رسیدگی و حضور در محل وقوع تصادف را دارند. برای این نوع تصادفات که هیچ گونه مصدومی وجود ندارد، در اولین قدم در صورت پر تردد بودن راه یا مشخص بودن مقصر باید از صحنه عکس برداری شود و مسیر نیز بازگشایی گردد. در غیر این صورت وقتی پلیس برسد، طرفین تصادف را به علت بستن راه جریمه می کند. پلیس به محض رسیدن به صحنه تصادف، کروکی تنظیم نموده و مقصر تصادف را مشخص می کند؛ که این کروکی دو نوع می باشد:

  1. کروکی سازش
  2. کروکی عدم سازش
بهترین وکیل تصادفات اصفهان

وکیل تصادفات اصفهان

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

۱٫ کروکی سازش

کروکی سازش برای زمانی است که طرفین تصادف قبول دارند که مقصر کیست و چه کسی مقصر نمی باشد. وکیل دادگستری اصفهان ذکر میکند که در این مواقع باید گواهینامه، کارت خودرو، کارت بیمه شخص ثالث و برگ معاینه فنی طرفین تصادف کامل باشد. کروکی سازش فقط مخصوص تصادفات خسارتی می باشد و در تصادفات منتهی به جرح و فوت مورد استفاده قرار نمی گیرد. در مواردی که تصادف به علت برخورد به موانع طبیعی یا گاردریل و از این قبیل موارد باشد، برای دریافت خسارت از بیمه کروکی سازش استفاده نمی شود. و برای این قبیل تصادفات از کروکی عدم سازش استفاده می شود.

۲٫ کروکی عدم سازش

کروکی عدم سازش در موارد زیر مورد استفاده قرار خواهد گرفت:

  1. زمانی که طرفین تصادف در مورد این که چه کسی مقصر است، اتفاق نظر ندارند.
  2. زمانی که نظریه افسر مورد قبول قرار نمی گیرد.
  3. زمانی که مدارک مثل گواهینامه، بیمه نامه و … تکمیل نباشد.
  4. در صورت وجود خسارت بالای تعهد بیمه نامه مقصر حادثه.
  5. هنگامی که تصادفات منجر به جرح و فوت می شود.

مراحل شکایت از راننده مقصر با کمک وکیل تصادفات اصفهان

بعد از گرفتن کروکی و نظر مامور صلاحیت دار طرف زیان دیده و شخص غیر مقصر باید به بیمه مراجعه کرده و خسارات را تا سقف تعهد بیمه گذار دریافت کند. در صورتی که زیان تصادف بیشتر از سقف تعهد بیمه باشد و طرف مقصر تصادف مقدار مازاد زیان را پرداخت نکند، باید به مراجع قضایی مراجعه کند. پس از شکایت، مقام قضایی در خصوص پرونده رسیدگی کرده، تشریفات قانونی را انجام داده و پس از دستور ارجاع به کارشناسی و اظهار نظر کارشناس در مورد میزان خسارت اقدام به صدور رای می نماید.

بعد از صدور رای نهایی و صدور اجراییه، اگر مقصر نتواند زیان مازاد را پرداخت نماید و همچنین عدم درخواست قسط بندی از طرف مقصر، شخص زیان دیده می تواند اقدام به توقیف اموال یا جلب مقصر نماید. مرجع صلاحیت دار در این زمینه، تا مبلغ بیست میلیون تومان شورای حل اختلاف و بیشتر از بیست میلیون تومان در صلاحیت دادگاه حقوقی می باشد. در صورت وجود هرگونه سوال با وکیل تصادفات اصفهان صحبت نموده و از مشاوره های ایشان از طریق راهای ارتباطی موجود در سایت به صورت آنلاین، تلفنی، حضوری بهره مند گردید.

بهترین وکیل تصادفات در اصفهان

وکیل تصادفات در اصفهان

تصادفات جرحی

در تصادفات منتهی به جرح علاوه بر افسر راهنمایی رانندگی، افسر نیروی انتظامی نیز باید در صحنه حاضر شوند و گزارشی تنظیم نمایند. در چنین مواردی بعد از تنظیم گزارش و ترسیم نمودن کروکی عدم سازش و انتقال مصدومین به بیمارستان، خودروهای طرفین تصادف توقیف شده و به پارکینگ منتقل می شود. برای این موارد طرفین باید به مرجع صلاحیت دار مراجعه کنند و دستور مقام قضایی جهت انجام مراحل قانونی بگیرند و به پزشکی قانونی رجوع کنند و برای ترخیص خودرو اقدام کنند.

در این خصوص پس از تشکیل پرونده به کمک وکیل تصادفات اصفهان و ارائه مدارک و نامه پزشکی قانونی و بیمه نامه، کوپن بیمه مقصر در پرونده ضبط و بعد از گرفتن استعلام اصالت بیمه نامه به دستور مقام قضایی بیمه نامه شخص مقصر به عنوان قرار پذیرفته شده و در صورت لزوم قرار متناسب صادر می کند. و پس از ارجاع پرونده به کارشناس و تحقیقات لازمه و استماع شهادت شهود و جواب نهایی پزشکی قانونی، پرونده تکمیل و قرار جلب به دادرسی صادر و پرونده به دادگاه کیفری ارسال می شود. دادگاه پس از دعوت از طرفین تصادف و تشکیل جلسه دادرسی رای مقتضی را صادر می نماید. اگر مقصر محکوم به پرداخت دیه گردد، بعد از قطعی شدن دادنامه، پرونده برای اجرای حکم به اجرای احکام ارسال می نماید. در این موارد پیشنهاد می شود حتما از مشاوره با یک وکیل خبره دیه در اصفهان استفاده کنید.

قوانین تصادفات جرحی و مشاوره با بهترین وکیل تصادفات در اصفهان

بهترین وکیل تصادف در اصفهان

بهترین وکیل تصادف در اصفهان

تصادفات فوتی

بدترین نوع تصادفات، آنهایی است که منجر به فوت می شود و آثار سو بیشتری نسبت به بقیه تصادفات دارد. یک سری از تصادفات هست که در هنگام وقوع تصادف فقط منجر به جرح می شوند و شخص فقط مصدوم می شود، ولی بعد از آن منتهی به فوت می گردد. در این موارد تصادف از جرحی به فوتی تبدیل می شود.

طبق ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی قتل به سه دسته: قتل عمد، قتل شبه عمد و قتل خطای محض تقسیم می شود. قتل ناشی از تخلفات رانندگی ناشی از بی مبالاتی یا عدم رعایت نظامات دولتی یا عدم مهارت راننده را می توان جز قتل های شبه عمد شمرد. زیرا علمای حقوق جرم هایی را که در آن فاعل مرتکب بی مبالاتی یا عدم رعایت نظامات و مقررات شده باشد، ولی قصد قتل را نداشته جز جرایم شبه عمد می شمارند. به گفته بهترین وکیل تصادفات اصفهان و طبق قانون مجازات اسلامی در صورتی که بی احتیاطی، بی مبالاتی، عدم رعایت نظامات دولتی یا عدم مهارت راننده وسایل نقلیه یا متصدی وسایل نقلیه موتوری منجر به قتل غیر عمد شود، مجازات آن شش ماه تا سه سال حبس و پرداخت دیه در صورت مطالبه از ناحیه اولیای دم محکوم می شود.

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .