• چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • 09133028746
وکیل شرکت در اصفهان

وکیل شرکت ها در اصفهان

همانطور که می دانید امروزه شرکت ها نیز مانند افراد دارای شخصیت هستند، که به آنها شخصیت حقوقی می گویند. از این رو می توان تشخیص داد که شرکت ها نیز مانند مردم روزانه با مشکلات حقوقی عدیده ای مواجه هستند و برای رفع مشکلات حقوقی، نیازمند وکیل شرکت ها در اصفهان یا شهرهای دیگر می باشند. آمارهای به دست آمده در سال های اخیر ثابت می کند که مشکلات حقوقی اشخاص حقوقی مانند شرکت ها بسیار بیشتر از اشخاص حقیقی است و معمولا چنین مواردی دارای عوارض خاصی می باشد. بنابراین کاملا منطقی است که این گونه موارد را به یک فرد متخصص و با تجربه بسپارید. وکیل دعاوی شرکت های تجاری اصفهان، دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه حل و فصل دعاوی حقوقی می باشد و می تواند در رسیدگی به اینگونه پرونده ها سرعت ببخشد.

حقیقت این است که صاحبان، شرکا و سهامداران یک گروه تجاری یا غیرتجاری باید توجه داشته باشند که، بهتر است در همان ابتدای ثبت شرکت از وکیل شرکت کمک بگیرند. زیرا ثبت شرکت و تعیین ضوابط مربوط به شرکت، تنظیم صورتجلسه و یا حتی تعیین میزان سود شرکا، وظایف کارکنان و … قوانین حقوقی خاصی دارد، که با رعایت آنها سایر شرکت ها با مشکل کمتری در ادامه فعالیت خود مواجه می شوند. که وکیل شرکتی است که می تواند تمامی این وظایف را بر عهده بگیرد.

ناگفته نماند که وکیل شرکت ها در اصفهان حتی در مواردی مانند انحلال شرکت های سهامی نیز نقش بسیار مهم و موثری دارد. زیرا انحلال شرکت کار ساده ای نیست و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. طبق قوانین تجاری کشورمان، انحلال شرکت ها و همچنین ثبت آنها باید مراحل قانونی خاصی را طی کند.

قرارداد شرکت ها با وکیل چگونه تنظیم می شود؟

قرارداد وکیل با شرکت حاوی نکاتی است که بین طرفین قرارداد توافق شده است. همچنین وکیل شرایط فعالیت خود را اعلام می‌کند و شرکت موافقت یا مخالفت خود با شریط را اعلام می دارد.

در قرارداد وکیل با شرکت، میزان حق الوکاله و نحوه پرداخت آن، حدود و میزان فعالیت قانونی در پرونده‌ها و نحوه همکاری در قرارداد مشخص شده است. برای مثال ممکن است یک وکیل شرکت در اصفهان فقط بتواند در پرونده ای که در دادگاه در جریان است، وکالت شما را به عهده بگیرد. بنابراین با ختم پرونده مورد نظر، وکیل دعاوی شرکت فسخ شده و ادامه همکاری مستلزم ساماندهی مجدد قرارداد است.

شرکت ها بر اساس میزان مسئولیت

انواع شرکت ها بر اساس میزان مسئولیتشان به شرکت های نامحدود به سرمایه (مثل شرکت تضامنی، شرکت نسبی )، شرکت های محدود به سرمایه (شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام، شرکت سهامی خاص، شرکت های تعاونی تولید و مصرف، شرکت تعاونی سهامی عام، شرکت تعاونی فراگیر ملی)، شرکت های ویژه ( شرکت مختلط سهامی و شرکت مختلط غیر سهامی) تقسیم می شوند.

وکیل شرکت ها در اصفهان

وکیل دعاوی شرکت ها اصفهان

شرکت ها بر اساس شخصیت شرکا

شرکت ها براساس اهمیت شخصیت شرکا به شرکت های اشخاص (شرکت تضامنی، شرکت نسبی)، شرکت های سرمایه (شرکت سهامی عام, شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت های تعاونی تولید و مصرف، شرکت تعاونی سهامی عام، شرکت تعاونی فراگیر ملی)، شرکت های ویژه (شرکت مختلط سهامی، شرکت مختلط غیر سهامی) تقسیم می شوند.

انواع شرکت ها بر اساس نوع فعالیت

وکیل پایه یک در اصفهان شرکت ها را بر اساس نوع فعالیتشان تقسیم میکند. شرکت های شکلا تجاری (شرکت هایی که صرف نظر از نوع فعالیتشان همین که در قالب معین شده قانون تشکیل شوند تجاری هستند، چه عملیاتشان تجاری باشد چه تجاری نباشد. مثل شرکت های سهامی). شرکت های موضوعا تجاری (شرکت هایی که شرط تجاری بودن آن ها، انجام عملیات تجاری است. مثل شرکت های تضامنی، نسبی، با مسئولیت محدود، مختلط و شرکت های تعاونی)

۱٫ شرکت سهامی عام

شرکت سهامی عام، شرکتی است بازرگانی که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و موسسین آن قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند. و مسئولیت سهامداران محدود به مبلغ اسمی سهام آن هاست و تعداد سهامداران حداقل پنج نفر است. قید عبارت «شرکت سهامی عام» قبل یا بعد از اسم شرکت و بدون فاصله ضروری است.

زمان تشکیل شرکت: از زمان قبول کتبی سمت مدیران و بازرسان، پس از اینکه اساسنامه شرکت به امضای کلیه سهامداران رسیده و سایر موارد ماده ۲۰ لایحه رعایت شده است.

۲٫ شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص، شرکتی است بازرگانی که تمام سرمایه آن منحصرا توسط موسسین بدست می آید و سرمایه آن به سهام تقسیم می شود. و مسئولیت صاحبان سهام، محدود به مبلغ اسمی سهام آن هاست و تعداد سهامداران حداقل سه نفر می باشد. قید عبارت «شرکت سهامی خاص» قبل یا بعد از اسم شرکت و بدون فاصله الزامی می باشد.

برای مشاوره با وکیل شرکت ها در اصفهان می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس برقرار نمایید. و برای کسب اطلاعات درباره نحوه شکایت از شرکت سهامی خاص این مقاله را مطالعه کنید.

زمان تشکیل شرکت: از زمان قبول کتبی سمت توسط مدیران و بازرسان پس از تشکیل مجمع عمومی موسس.

۳٫ شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود، به شرکتی گفته می شود که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری شکل گرفته شده. و هر شریک فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت خواهد بود. در شرکت با مسئولیت محدود، اسم شرکت نباید متضمن اسم هیچ یک از شرکاء باشد. والا شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده است، در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را خواهد داشت.

زمان تشکیل شرکت: ۱٫ تأدیه تمام سرمایه، ۲٫ تقویم و تسلیم سهم الشرکه غیر نقدی ۳٫ تصریح میزان تقویمی سهم الشرکه غیر نقدی در شرکت نامه.

📞 شماره وکیل شرکت اصفهان: ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ 📞

۴٫ شرکت تضامنی

به گفته وکیل شرکت ها در اصفهان شرکت تضامنی، شرکتی است که هم از نظر شکلی و هم از نظر موضوعی تجاری است و برای ایجاد نیاز به تنظیم سند رسمی دارد. و برای تشکیل آن وجود حداقل دو شریک با اهلیت عام، هم شرط تشکیل و هم لازمه بقای شرکت است و میزان مسئولیت در آن نامحدود می باشد. یعنی اگر دارایی شرکت برای پرداخت تمام قروض کافی نباشد، هر یک از شرکاء مسئولیت تضامنی خواهند داشت. و توافق خلاف آن در مقابل شخص ثالث فاقد اثر خواهد بود.

در نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» به اضافه لااقل اسم یک نفر از شریکان و قید عبارت از قبیل شرکاء و یا برادران در صورتی که اسم شرکت مشتمل بر اسامی تمام شرکا نباشد الزامی است. سرمایه در این نوع شرکت سهم الشرکه نامیده می شود، نه سهام و سهم الشرکه با اتفاق آراء قابل نقل و انتقال است.

وکیل شرکت ها در اصفهان

بهترین وکیل شرکت ها اصفهان

۵٫ شرکت مختلط غیر سهامی

شرکت مختلط غیر سهامی، به شرکتی گفته می شود که برای امور تجاری تشکیل شده است و تحت عنوان مخصوص بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود تشکیل می شود. که شریک ضامن مسئول تمام قرض هایی است که ممکن است بیشتر از دارایی شرکت باشد، ولی شریک با مسئولیت محدود فقط به اندازه سرمایه ای که در شرکت دارد مسئول است. در نام شرکت باید عبارت «شرکت مختلط» و حداقل اسم یکی از شرکای ضامن وجود داشته باشد.

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

۶٫ شرکت مختلط سهامی

شرکت مختلط سهامی، به شرکتی گفته می شود که تحت عنوانی خاص، بین یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود. شرکای سهامی به کسانی گفته می شود که سرمایه آن ها به صورت سهام یا قطعات سهام متساوی القیمه است و مسئولیت آن ها تا میزان سرمایه آن هاست. شرکای ضامن به کسانی گفته می شود که سرمایه آن ها به صورت سهام در نیامده است و مسئول تمام قروضی هستند که ممکن است بیشتر از دارای شرکت وجود داشته باشد. در صورت تعدد شریک ضامن، مسئولیت آن ها در مقابل طلبکاران و روابط آن ها با یکدیگر، تابع مقررات شرکت تضامنی خواهد بود. در نام شرکت باید عبارت «شرکت مختلط» و حداقل اسم یکی از شرکای ضامن وجود داشته باشد.

۷٫ شرکت نسبی

شرکت نسبی، به شرکتی گفته می شود که برای امور تجاری و با وجود حداقل دو شریک که هم شرط تشکیل و هم لازمه بقای شرکت است تشکیل می شود. در این نوع شرکت مسئولیت نامحدود است، البته نه نامحدود مطلق، بلکه نامحدود به نسبت سهم الشرکه شریک به کل سرمایه. در نام شرکت باید عبارت «شرکت نسبی» به علاوه لااقل اسم یک نفر از شریکان و قید عبارتی از قبیل (شرکاء) یا (برادران) در صورتی که اسم شرکت مشتمل بر اسامی تمام شرکاء نباشد آورده شود. شرکت نسبی، نزدیک ترین شرکت تجاری به شرکت مدنی است. زیرا با اندک مسامحه می توان گفت تنها وجه امتیاز این دو، فرض شخصیت حقوقی برای شرکت نسبی است.

زمان تشکیل شرکت: ۱٫ تأدیه تمام سرمایه نقدی ۲٫ تقویم و تسلیم سهم الشرکه غیر نقدی.

۸٫ شرکت تعاونی

شرکت تعاونی، به شرکتی گفته می شود که طبق قانون تجارت تمام یا حداقل ۵۱ درصد سرمایه اش توسط اعضا در اختیار شرکت قرار گیرد. و سازمان ها و وزارتخانه ها، بانک ها، شهرداری ها، شوراهای اسلامی کشوری، شرکت های دولتی و وابسته به دولت و سایر نهاد های عمومی می توانند وام بدون بهره بگیرند، یا از طریق هر راه دیگری مثل مشارکت، مضاربه، مساقات، اجاره، اجاره به شرط تملیک، فروش اقساطی و صلح، مزارعه، بیع شرط و صلح، کمک به تامین یا افزایش سرمایه شرکت نمایند، بدون اینکه عضو شرکت باشند.

البته روش ها و قوانینی نیز برای تبدیل شرکت های تجاری وجود دارد که داشتن اطلاعاتی درباره آنها، خالی از لطف نیست.

بهترین وکیل دعاوی شرکت های تجاری در اصفهان

مجموعه ما با مدیریت وکیل شرکت ها در اصفهان مهیا برای ارائه کلیه خدمات مشاوره و وکالت در امور شرکت ها و روابط بین کارگر و کارفرما، قرارداد کار براساس قانون کار و امور حقوقی مربوط به شرکت ها می باشد. در صورتی که هر گونه مشکل در زمینه ثبت شرکت، ورشکستگی شرکت یا انجام مراحل قانونی در هر زمینه مربوط به شرکت ها دارید، می توانید از طریق مشاوره آنلاین، تلفنی و یا حضوری با بهترین وکیل دعاوی شرکت ها در اصفهان مشورت کنید و از مشاوره و وکالت استفاده نمایید.

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .