• شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • 09133028746

مؤسسه حقوقی اصفهان با در نظر گرفتن دستاوردهای جدید دانش حقوقی و خدمت به عامه مردم تأسیس شد. این موسسه حقوقی مفتخر است که از تجربه حقوقی و تجربه کاری خود برای احقاق حقوق موکلین خود استفاده میکند.

برای مشاوره فوری کلیک کنید.

در این راستا با همکاری یک تیم حقوقی حرفه ای متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، بستر مناسبی را برای ارائه خدمات حقوقی و نمایندگی کلیه پرونده های مدنی و کیفری به اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم میکند.

دفتر وکالت اصفهان با اولویت دادن به حقوق مشتریان و رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای شما را تا رسیدن به هدف مورد نظر از ابتدا تا انتها همراهی می کند. این موسسه حقوقی یکی از معتبرترین موسسات حقوقی در اصفهان می باشد که در زمینه مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی و وکالت برای انواع دعاوی و کارگروه های خاص تخصص دارد.

آدرس موسسه حقوقی در اصفهان که یکی از “بهترین موسسات حقوقی اصفهان” است و بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان مدیریت آن را به عهده دارد در خیابان سجاد واقع شده. در این موسسه تمامی دعاوی از جمله حقوق قضایی و انواع پرونده های تجاری و کیفری، ثبتی، حقوقی، خانواده در برگیرنده موضوعات ملکی، تعزیرات، اموربیمه، خانواده، مالی، شکایت، شهرداری، اداره کار و امور گمرکی مورد بررسی قرار می‌گیرند. علاوه بر این وکلای این موسسه در انجام حرفه ای امور قرار دادها و شرکت ها تجربه وافی داشته و به عنوان وکیل خبره و متبحر ارائه دهنده کلیه خدمات وکالتی در اصفهان و سطح کشور می‌باشند.

وظیفه اورژانس وکالت در اصفهان چیست؟

وظیفه اورژانس وکالت در اصفهان

موسسه حقوقی اصفهان در طی سال ها فعالیت در زمینه های مختلف حقوقی با بهره گیری از تجربیات برترین وکیل ها در اصفهان با تخصص و مهارت کافی در امور حقوقی توانسته است تا به حال میزان قابل توجهی از رضایت افراد و موکلین را کسب نماید. یکی از امکاناتی که در موسسه حقوقی جهت تسریع در خدمت رسانی به شما عزیزان فراهم شده است، مشاوره حضوری، غیرحضوری (تلفنی) و مشاوره حقوقی آنلاین می باشد تا به راحتی مسائل خود را با مشاور حقوقی در اصفهان در میان بگذارید. شما می توانید به آسانی و در کمترین زمان ممکن با سامانه ثبت نوبت حضوری و غیر حضوری، نوبت مشاوره خود را رزرو نمایید.

در صورت ارجاع اشخاص حقیقی یا حقوقی به موسسه حقوقی، وکیل مربوطه برای اقامه دعوی یا دعوی کیفری، وکیل باید پس از بررسی ادله و انگیزه شخص، امکان اقامه دعوی یا شکوایه و میزان پیشرفت را به مراجع اعلام کند. در وهله اول وکیل مربوطه به عنوان اصلاح ذات البین است که در صورت عدم توفیق با طرح دعوی مناسب و جلوگیری از اطاله، حقوق موکل خود را تضمین می کند.

بهترین موسسه حقوقی موسسه ای است که پس از بررسی مشکل حقوقی موکل و ارزیابی جامع آن و مطالعه پرونده متوجه شود که امکان وکالت وجود دارد یا خیر و یا ضریب موفقیت در پرونده پایین است یا بالا.

خوشبختانه امروزه با ایجاد موسسات حقوقی رسیدگی به پرونده های موکلان بسیار تخصصی تر شده و با نظر چندین وکلای متخصص اقدامات قانونی صورت می گیرد.

بر اساس مقررات مربوط به تأسیس مؤسسات حقوقی، مؤسسه حقوقی، شخص حقوقی است که منحصراً توسط دو یا چند وکیل پایه یک تأسیس می شود و کلیه وظایف وکالت و مشاوره، تنظیم قرارداد و به طور کلی امور حقوقی را انجام می دهد. مطابق مقررات قانونی و مسئول مقررات مربوط به موسسه حقوقی می باشد. بر اساس این آیین نامه، ثبت دفتر وکالت منحصراً توسط وکلا با شرایطی که در آیین نامه تعیین شده است، امکان پذیر است.

نحوه انتخاب موسسه حقوقی

امروزه ورود افراد سودجو به عرصه وکالت تا حدودی حیثیت و جایگاه وکالت را متزلزل کرده و بخشی از اعتماد و اطمینان مراجعین را از بین برده است. در نتیجه مشتریان در انتخاب اطلاعات مناسب و یافتن معتبرترین موسسه حقوقی بسیار دقیق و حساس هستند. بدیهی است که بدون انجام تحقیق و بررسی نمی توان به یک موسسه و مجموعه اعتماد کرد، اما نکته اینجاست که برای دستیابی به معتبرترین موسسه حقوقی در تحقیقات و مطالعات خود، چه شاخص هایی را باید جستجو کرد و چه شاخص هایی را باید در نظر گرفت. 

یکی از مهمترین ارکان انتخاب یک موسسه حقوقی معتبر اعضای فعال آن هستند. با توضیح اینکه در انتخاب معتبرترین موسسه حقوقی باید به تمامی اعضای این گروه توجه شود. وکلا، کارکنان، مشاوران، مدیران و مدیران مجموعه باید عضو باشند. وکلای مجموعه باید کلیه مدارک قانونی لازم اعم از دانشنامه معتبر، کتاب وکالت از کانون وکلای دادگستری یا مرکز امور مستشاران قضایی و … را داشته باشند. علاوه بر این، کادر حقوقی مجموعه باید به گونه ای انتخاب و چیده شوند که نماینده ترکیبی مناسب از وکلای جوان و وکلای مجرب باشند. زیرا هر کدام از این دو دسته نقاط قوت و ضعف خود را دارند. به طور کلی تلفیق انگیزه و پشتکار یک وکیل جوان با تجربه ظرافت و تیزبینی وکلای مجرب بهترین دستاوردها را در امور حقوقی به همراه خواهد داشت.

چرا ثبت موسسه حقوقی اصفهان مهم است؟

طبق قانون شرکت ها، کلیه موسسات حقوقی باید ثبت شوند. اگر مؤسسه ای ثبت نشده باشد، شرکای آن شرکای تضامنی محسوب می شوند. از سوی دیگر، بر اساس ضوابط مربوطه موضوع ماده ۲، امکان پرداخت جریمه به مدیران مؤسسات توسط دادستان وجود دارد که در نهایت منجر به فسخ مؤسسه خواهد شد.

علاوه بر مؤسسه ای که در اداره ثبت ثبت نشده است، با توجه به برند خود، دیگران نیز به راحتی می توانند از برند مؤسسه به نفع خود استفاده کنند که نه تنها جنبه تجاری نام مؤسسه را از دست می دهد، بلکه از نظر اقتصادی نیز ضرر دارد!

ثبت اورژانس وکالت در اصفهان

ثبت موسسه حقوقی در اصفهان

موسسات حقوقی و داوری به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

الف) موسسات غیر انتفاعی

دوم) مؤسسات غیر تجاری

موسسه حقوقی غیر انتفاعی

هدف از ایجاد این نوع موسسات غیرانتفاعی برای ارائه خدمات بشردوستانه از قبیل خیریه، کمک های بشردوستانه از طریق صندوق های قرض الحسنه، مجامع اسلامی، انجمن های علمی، سمینارها و کنفرانس ها و موارد مختلف در خصوص ارائه این گونه خدمات برای جذب مخاطب و یا برای منافع شخصی و سازمانی نیست.

موسسه حقوقی غیر تجاری

هدف از تاسیس این نوع موسسات حقوقی کسب منافع مالی و تجاری در قالب خدمات آموزشی و شهری از قبیل آموزشگاه های علمی، موسسات فنی، دوره های زبان خارجی، موسسات مرتبط با مناطق سبز و مانند آن می باشد. در واقع کارکرد این موسسات در قالب اهداف غیرتجاری است که پس از ثبت موسسه حقوقی باید اقدامات لازم برای اخذ مجوز فعالیت و فعالیت های مرتبط انجام شود.

مدارک لازم جهت ثبت دفتر وکالت در اصفهان در سال ۱۴۰۰

خدمات موسسه حقوقی اصفهان

خدمات موسسه حقوقی اصفهان

خدمات موسسه حقوقی اصفهان را می توان از نظرهای مختلف طبقه بندی کرد که یکی از آنها طبقه بندی خدمات حقوقی و خدمات مشاوره حقوقی در یک شرکت حقوقی است.

الف) خدمات حقوقی در موسسات حقوقی

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

ب) مشاوره حقوقی حرفه ای

مهم است که یک مشاور حقوقی مجرب بتواند اطلاعات عملی ، مرتبط و دقیق را به مشتری ارائه دهد و مهم نیست که این مشاوره حقوقی از چه ابزارهایی استفاده می کند. در موسسه حقوقی اصفهان، امکان دریافت مشاوره حقوقی بصورت آنلاین، حضوری، تلفنی یا کتبی از طریق ایمیل افراد وجود دارد.

ج) خدمات تهیه اسناد، فاکتورها، قراردادها

علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره، متخصصان و متخصصان در شرکت های حقوقی وجود دارند که می توانند اسناد و حسابهای لازم را برای یک پرونده به صورت جداگانه یا گروهی از حقوقی تهیه کنند.

مشاوران و وکلای آنها همچنین توانایی پیش نویس، اصلاح و بازنگری در قراردادها، موافقت نامه ها و ترتیبات مورد نیاز شرکت ها و افراد را دارند. استفاده از خدمات یک شرکت حقوقی هنگام انعقاد قرارداد به کاهش اختلافات احتمالی بین افراد در معاملات و کار آنها کمک می کند.

د) خدمات داوری و میانجیگری

برخی از موسسه های حقوقی با استفاده از توانایی ها و تخصص افراد با تجربه، دپارتمان داوری ایجاد کرده اند و بنابراین اختلافات فردی را با روش سریعتر و جدیدتری حل کرده و قضاوت های مناسب را صادر می کنند.

موسسه حقوقی اصفهان چیست؟

بر اساس قوانین قضایی و ثبتی ایران، افرادی که توانایی و تسلط بر دانش حقوقی آنها به اثبات رسیده است، می توانند موسسات حقوقی را ثبت کنند. در این زمینه، کارشناسان با ارائه اسناد تأیید شده، ثبت شرکت حقوقی را ارائه می دهند. در حالی که اکثر شرکت های حقوقی توسط وکلای مجرب یا قضات بازنشسته یا اعضای هیات علمی دانشگاه و استادان حقوق اداره می شوند. متأسفانه، برخی افراد سودجو، با استفاده از اسناد دیگران یا جعل اسناد و مدارک، خود را به عنوان رئیس یک شرکت حقوقی معرفی می کنند و با انجام وظایف خود بدون نمایندگی ، وضعیت این خانه حقوق را دموکراتیک کرده و متزلزل می کنند و نظرات و حقوق مردم عزیز را ضایع میکنند.

اورژانس وکالت در اصفهان

فعالیت موسسه حقوقی اصفهان مطابق عرف قدیمی و تحت سایه قانون بوده و هست. این موسسه صد در صد مورد تأیید دولت و قوه قضائیه به ریاست رئیس قوه قضائیه است و اخیراً بارها بر موضع خود در مورد وضعیت نهادهای قانونی تأکید کرده است.

خدمات وکالتی

زمانی که با یک مسئله حقوقی در زندگی مواجه می شویم اولین کار انتخاب یک وکیل مورد اعتماد و با تجربه است تا بتوانیم در این مسیر بهترین رهنمود ها را دریافت کرده و بهترین نتیجه را در پرونده خود بگیریم. با کوچکترین اشتباهی در طرح دعوی، شکایت یا دفاع وارائه لوایح ممکن است نتیجه پرونده علیه شما تغییر کند و عواقب بدی را برایتان رقم بزند. اورژانس وکالت در اصفهان با سرپرستی یکی از بهترین وکلای اصفهان به دنبال ایجاد فضایی امن و رضایت بخش برای مراجعه کنندگان خود می باشد و در تلاش است تا با ارائه دانش جامع و تبحر و تجربه خود در پرونده های گوناگون، نگرانی آنها جهت انتخاب بهترین وکیل در اصفهان را بر طرف نماید.

با مراجعه به موسسه حقوقی ما در ابتدا پرونده شما توسط بهترین وکیل در اصفهان به طور کامل و دقیق در چهارچوب موازین قانونی بررسی و تحلیل و امکان انجام وکالت یا عدم انجام وکالت پرونده به شما اطلاع داده می شود. بنابراین، مطمئن باشید که در موسسه اصفهان هیچ گاه وقت شما اتلاف نخواهد شد و پرونده شما با کمترین هزینه، مناسب ترین بازدهی قانونی را برایتان خواهد داشت.

بهترین موسسه حقوقی:

هنوز هم یکی از دغدغه های افرادی که با مسائل حقوقی در اصفهان دست و پنجه نرم میکنند، انتخاب وکیل متعهد در اصفهان است که نیازمند تحقیق و بررسی زیادی می باشد. در شهر پرجمعیت و بزرگی همچون اصفهان وکالت نیز یکی از پر ریسک ترین و حرفه ای ترین شغل هاست که از اهمیت بالایی برخوردار است. وکیل در اصفهان فردی است باهوش، پرتلاش و متعهد به امور کاری خود که سمت سنگین و پر مسئولیت وکالت را به دوش می کشد. با توجه به اهمیت و حساسیت شغل وکالت پیدا کردن وکیل خبره در اصفهان با ویژگی های مذکور کار آسانی نخواهد بود .

از هر حرفه و شغلی مانند وکالت در اصفهان وکلای بسیاری در حال فعالیت هستند اما مسلما همکاری با هر وکیلی نتیجه مطلوب شما را حاصل نخواهد کرد به همین دلیل است که دقت در انتخاب بهترین وکیل در اصفهان اهمیت زیادی پیدا کرده است.

در صورتی که با وجود تحقیقات بسیار هنوز هم در انتخاب وکیل در اصفهان دچار شک و دودلی شده اید، اعتماد به خدمات اورژانس وکالت در اصفهان می تواند بهترین تجربه را برای شما رقم بزند. موسسه وکالتی اصفهان با ارائه بهترین خدمات در تمامی امور حقوقی به صورت حضوری و غیرحضوری تا کسب رضایت و مناسب ترین نتیجه ای که در چهارچوب موازین قانونی امکان تحقق هست، در این مسیر شما را یاری خواهد کرد. علاوه بر این در صورت ضیق وقت، می توانید مسائل و مشکلات حقوقی خود را با مراجعه به قسمت چت آنلاین و آنی بیان کرده و در سریع ترین زمان ممکن کامل ترین رهنمودها را از وکیل با تجربه دریافت کنید.

خدمات مشاوره حضوری و غیر حضوری

موسسه وکالتی اصفهان با مدیریت یکی از بهترین وکلای اصفهان مشاوره های حقوقی را به صورت حضوری، غیرحضوری و آنلاین به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد و با صبر و شکیبایی بسیار آن ها را در این مسیر یاری می کند. بهترین وکیل در اصفهان با اعمال موثرترین راه کارهای قانونی بازده حداکثری پرونده های حقوقی وکیفری شما را اعمال می نماید و در صورتی که ضرر یا آسیبی شما را تهدید کند سعی می کند در چهارچوب موازین قانونی ضمن ارشاد و عندالزوم با اخذ وکالت شما را از شرایط پیش آمده رها سازد.

بدون شک استفاده از آگاهی‌ و تجربیات وکیل کارکشته اصفهان با تسلط بر تمام قوانین و مقررات جاری برای خانواده‌ها و شرکت‌ها و حتی اشخاص راهگشا خواهد بود. با امکاناتی همچون مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره غیر حضوری این فرصت برای تمامی افراد در هر شرایطی فراهم شده است تا با حداقل هزینه تصمیمی هوشمندانه و مطمئن با رهنمودهای وکیلی خبره داشته باشند. شما به راحتی می توانید نوبت مشاوره حضوری و غیر حضوری خود را در سامانه آنلاین رزرو نوبت مشاوره حقوقی ثبت نمایید و در زمان مناسب خود از مشاوره حقوقی با یکی از بهترین وکلای اصفهان بهره مند شوید.

اورژانس وکالت در اصفهان

 اورژانس وکالت در اصفهان، با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، متعهد و کاردان ، خدمات حقوقی حرفه ای را به شیوه ای نوین و تحت کانون وکلای دادگستری در سطح اصفهان و کشور به هموطنان عزیر ارائه می دهد. با فراهم آوردن خدمات مشاوره حقوقی حضوری ، تلفنی و آنلاین برای شما عزیزان، تلاش کردیم تا انجام امور شما عزیزان را بیش از پیش آسان کنیم.
در نظر داشته باشید با استفاده از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین موسسه حقوقی از تجربیات و دانش یک وکیل کارکشته و آگاه به مسائل حقوقی و به روز بصورت آنی بهره‌مند شوید و به محض مواجه شدن با یک پرونده یا مشکل، از شدت یافتن آن و افزایش هزینه‌های دادرسی و دعاوی رهایی یابید .

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس موسسه حقوقی در اصفهان

اگر در شهر اصفهان به دنبال موسسه حقوقی در اصفهان هستید موسسه حقوقی ما با ارائه خدمات تخصصی وکالت در تمامی امور حقوقی بهترین گزینه برای عقد وکالتی حرفه ای و مطمئن است. برای ثبت نوبت مشاوره حقوقی حضوری و غیر حضوری خود می توانید به سامانه ثبت رزرو نوبت مشاوره وب سایت مراجعه کنید. خدمات مشاوره حقوقی پاسخگوی تمامی مشکلات و سوالات حقوقی شما عزیزان می باشد.

آدرس موسسه حقوقی اصفهان: اصفهان – خیابان سجاد – ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی – مجتمع شیخ بهایی طبقه اول واحد یازدهم.
شماره تماس موسسه حقوقی در اصفهان: ۳۶۶۰۵۰۹۸-۰۳۱ ، ۰۹۱۳۳۰۲۸۷۴۶

مطالب مرتبط

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .