• پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • 09133028746

 

اگر شما نیز با مشکلات حقوقی و کیفری دست و پنجه نرم میکنید و نیاز به مشاور حقوقی در اصفهان دارید، وبسایت ما دارای مشاوره حقوقی فوری به صورت چت آنلاین یا تلفنی است که در ادامه به تفصیل درباره آن توضیح می دهیم.

البته قطعا که همه افراد در زندگی خود با مشکلات ریز و درشتی مواجه می شوند که در صورت کمک گرفتن از مشاور راحتتر حل می شوند. اما متاسفانه تنها تعداد کمی از افراد برای مشکلات خود از مشاوره حقوقی استفاده می کنند، زیرا در ایران کمک گرفتن از مشاور بسیار نادر و دست کم گرفته شده است. امروزه بسیاری از مراکز مشاوره حقوقی غیرحضوری وجود دارند که مشاوره و خدمات را حتی به صورت آنلاین ارائه می دهند تا افراد بتوانند با سهولت بیشتری به پرونده های خود رسیدگی کنند.

مشاور حقوقی در اصفهان شخصی است که دارای تحصیلات حقوقی بوده و با قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی، قانون آیین دادرسی کیفری، قانون آیین دادرسی مدنی، قانون ثبت، قانون کار، حقوق مدنی تخصصی، داخلی آشنا باشد.

اگرچه داشتن تخصص در تمامی موارد بالا مشاور حقوقی را به یک مشاور ایده آل تبدیل میکند، اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که تخصص در همه موارد فوق بسیار دشوار است، مشاور حقوقی که به یک یا چند قانون فوق تسلط داشته باشد و تجربه کافی در باره آنها نیز کسب کرده باشد، مناسب‌تر و قابل اعتمادتر است. 

مشاور حقوقی وکیل در اصفهان

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری 

زمینه فعالیت مشاور حقوقی در اصفهان

مشاور حقوقی خانواده در اصفهان شخصی است که حیطه تخصص و دانش او در زمینه امور خانواده از قبیل تکلیف تمکین، تهیه مسکن مناسب، ممنوعیت از اشتغال همسر، مطالبه نفقه و … است.

مشاور حقوقی ملکی در اصفهان فردی است که با تسلط به قوانین املاک مانند قانون مالکیت آپارتمان، قانون موجر و مستاجر، قانون پیش فروش آپارتمان، املاک و مستغلات، تصرف عدوانی و غیره به مراجعان خود کمک و یاری میرساند.

مشاور حقوقی طلاق در اصفهان نیز مشاوری است که موکل خود را در این زمینه با گستره کامل و قوانین مربوط به طلاق بائن، طلاق رجعی، طلاق مبارات، طلاق توافقی و طلاق از طرف زوجه راهنمایی می کند.

در کل مشاور حقوقی در اصفهان در زمینه های مختلف اعم از ملکی، خانواده، تجاری، کیفری و … به مراجعان کمک و یاری میرساند و بهترین راهکار را برای رفع مشکلات ایشان، پیشنهاد میدهد.

از چه کسی مشاوره حقوقی دریافت کنیم؟

دریافت مشاوره حقوقی وکیل در اصفهان

بسیاری از شما در صورت بروز مشکل حقوقی می خواهید ابتدا زوایای مشکل خود را با مشاوره حقوقی بررسی کنید. شرایط ارائه مشاوره حقوقی و وکلا هیچ تفاوتی با کار پزشکان ندارد. مردم در مواجهه با بیماری های خود به هر پزشکی اعتماد نمی کنند و به نظر می رسد با توجه به حساسیت مسائل حقوقی، افراد تمایل دارند از افرادی که صلاحیت ها و تجربه های لازم را در این زمینه دارند مشاوره حقوقی بگیرند. برای درک اینکه چه کسی صلاحیت ارائه مشاوره حقوقی را دارد، ابتدا بیایید ببینیم که یک مشاور حقوقی چه تفاوتی با یک وکیل دارد.

تفاوت وکالت و مشاور حقوقی در چیست؟

در واقع وکیل شخصی است که بر روند رسیدگی به پرونده حقوقی موکل در محاکم قضایی و اداری نظارت می کند. به زبان ساده، وکیل مدافع حقوق شما در برابر مراجع قضایی است. اما مشاور حقوقی شخص یا سازمانی است که ابتدا پرونده شما و شرایط و وضعیت آن و همچنین وضعیت شما را بررسی می کند و سپس طبق قوانین و مقررات و رویه کشور مشاوره و توصیه های حقوقی لازم را به شما می دهد. در حقیقت یک مشاور خوب، بهترین راه حل قانونی را به شما ارائه میدهد.

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از مشاور حقوقی در اصفهان این است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نفوذ اینترنت در تمامی مشاغل، روش های کاری خود را در کنار آخرین تکنولوژی روز و با ارائه مشاوره تلفنی و آنلاین بدون حضور به روز کرده اند.

مشورت با مشاور حقوقی در اصفهان

در مورد مسائل حقوقی، مشورت با مشاور حقوقی برای جلوگیری از خسارات احتمالی مهم است. چنین فردی با تسلط بر قوانین و تجربه ای که دارد، به افراد کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشند و اجازه نمی دهد که آسیبی ببینند. سایت وکیل اصفهان در هر زمان با ارائه مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری توسط بهترین وکلای اصفهان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

همچنین مشاور حقوقی فردی است که دارای تحصیلات حقوقی بوده و در واقع با قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی، قانون آیین دادرسی کیفری، قانون آیین دادرسی مدنی، قانون ثبت، قانون کار، قانون مدنی تخصصی حقوق تجارت داخلی و بین المللی و غیره آشنایی کامل دارد. چنین مشاوری اگرچه یک مشاوره ایده آل است؛ اما از آنجایی که تخصص در عمل در همه موارد فوق بسیار دشوار است، مشاوری است که به یک یا چند مورد از قوانین فوق تسلط داشته باشد، قطعا در آن مورد یا موارد بهتر و بسیار با تجربه تر خواهد بود.

با توجه به پیچیده شدن روابط فردی و سازمانی در دنیای امروز و افزایش مسائل و مشکلات مختلف در سازمان های دولتی و یا شرکت های خصوصی، و یا میان افراد، نیاز به حضور یک یا چند کارشناس و یا مشاور حقوقی در کنار مدیران و… بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
مشاور حقوقی با تسلط کاملی که به قوانین و اصول حقوقی دارد، کلیه امور حقوقی سازمان یا شرکت از جمله تهیه و تنظیم آیین نامه ها و دستورالعمل ها، انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی، رسیدگی و پیگیری پرونده های حقوقی و دعاوی اداری و استخدامی، شرکت در جلسات دادرسی و دفاع از حق سازمان، ارائه مشاوره حقوقی به کارکنان در صورت لزوم، انجام امور حقوقی مربوط به مناقصه، مزایده و … را برعهده دارد.

مشاور حقوقی کیست؟

بهترین مشاور حقوقی اصفهان

مشاور حقوقی در اصفهان فردی است که به موجب اصول حقوقی حقوق بشر، مشاوره، راهنمایی و نمایندگی را برای مشتریانی که شامل افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند، ارائه می‌دهد. مشاور حقوقی یا مشاوره وکالت مسائل، مقررات و تصمیماتی را که بر سازمان و قانون تأثیر می‌گذارد، تحلیل می‌کنند.
این موقعیت می‌تواند طیف وسیعی از نقش‌ها را شامل شود. از ارائه مشاوره و راهنمایی مشتری به صورت یک به یک در موارد مدنی و جنایی یا به رهبری یک تیم قانونی شرکت یا غیر انتفاعی سازمان و حمایت از تلاش‌های مربوط به انطباق و دادرسی.
یک مشاور حقوقی و قانونی می‌تواند به طور مستقل کار کند، همچنین می‌توانند به طور مستقیم برای یک موسسه مانند موسسه حقوقی اصفهان کار کنند. در هر صورت، مشاور حقوقی نظارت و راهنمایی را برای انطباق قانونی فردی و سازمانی، ارائه دهنده خدمات خود در طول دعوی قضائی و کمک به تصمیم گیری‌های قانونی پیچیده و مذاکرات فراهم می‌کند.

دفاتر حقوقی نامعتبر اصفهان

گرچه در سالهای اخیر، دفاتری تحت عنوان مؤسسۀ حقوقی یا دفاتر حقوقی یا دفاتر مشاور حقوقی در سطح شهر سر بر آورده است که صاحبان این دفاتر، گاهی، نه تنها وکیل دادگستری یا مشاور حقوقی نیستند بلکه از حقوق و مشاوره و وکالت فقط حق الوکاله گرفتن را خوب بلدند و با وعده‌های دروغ و معرفی خود به عنوان افراد ذی¬نفوذ در مراجع قضایی، موجبات خسران بسیاری گردیده¬اند. لذا باید گفت موکلین و کسانی که به دنبال یک وکیل یا مشاور حقوقی خوب و مطمئن هستند حتما باید دقت کنند که گرفتار مؤسسات دروغین و افراد فریبکار که خود را وکیل دادگستری یا قاضی بازنشسته یا مشاور حقوقی معرفی می نمایند نشوند.
وکیل و مشاوره وکالت در اصفهان با ارائه خدمات مشاوره وکالت در اصفهان بصورت حضوری و غیرحضوری و با تکیه بر دانش و اطلاعات کافی که در این زمینه دارد می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد.

وظایف مشاور حقوقی

  1. آماده کردن متن برای قرار دادهایی که شرکت ها یا سازمان ها در دست انعقاد دارند و این که به عنوان یک ناظر بر روال عقد آن قرار داد نظارت داشته باشند.
  2. قبل از شرکت کردن در هر نوع مناقصه یا مزایده ای مشاور حقوقی باید هم اطلاعات لازم را به مدیران ارشد ارائه دهد و هم این که امور حقوقی مربوط به آن ها را انجام دهد.
  3. در شرکت هایی که به صورت خصوصی اداره می شوند، انجام دادن کارهایی از قبیل ثبت و تغییر و تحول در ساختار جزو وظایف مشاور حقوقی می باشد.
  4. اگر شرکت یا سازمان در مرجعه قضایی به عنوان شاکی یا متهم پرونده ای دارد مشاور حقوقی باید اطلاعاتی برای دفاع از آن جمع آوری نماید.
  5. هر سازمان در مورد مالیات یکسری مسئولیت دارد که به موقع باید هشدارها و راهنمایی های مورد نیاز را از سوی یک مشاور حقوقی دریافت کند.
  6. مدیران و کارکنان نیاز به مشاوره مشاور حقوقی دارند.
  7. به گفته وکیل اصفهان یک مشاور حقوقی خوب باید نسبت به حقوق و مقررات مربوط به قانون تجارت، علامت تجاری و برند شرکت، طرح های شرکت، اساسنامه و مقررات و تغییرات هر یک از آن ها دانش کافی داشته و مسلط باشد.
  8. -مشاور حقوقی باید در مورد قوانین چک و سفته، تعهدات بانکی و الزامات آن ها دانش کافی داشته و در تمامی موارد مورد نیاز به سازمان کمک کند.

مهارت های یک مشاور حقوقی خوب در اصفهان

  1. یک مشاور حقوقی خوب و حاذق باید به همه قوانین مرتبط حقوقی آشنا باشد و در عین حال مسلط باشد.
  2.  اتخاذ تصمیم درست و به موقع در شرایط مهم و حساس
  3. یک مشاور حقوقی خوب باید سخن ور خوبی باشد و این توانایی را داشته باشد که بتواند دیگران را متقاعد کند.
  4. اسناد و مدارک یک سازمان یا شرکت که به یک مشاور حقوقی سپرده می شوند بسیار با ارزش هستند. بنابراین مشاور حقوقی باید نسبت به آن ها امانت دار باشد.
  5. داشتن صداقت و تعهد
  6. مشاور حقوقی علاوه بر دانش حقوقی باید بتواند تخصص خود را در زمینه امور شرکت مربوطه به کار ببندد و در زمینه حقوقی مورد نیاز آن سازمان متبحر باشد.
  7. باید بتواند در شرایط مختلف قدرت تجزیه و تحلیل مناسب مسائل را داشته باشد.
  8. دانستن خیلی از نقاط ضعف و یا قدرت یک سازمان یا شرکت برای رقیبان در آن عرصه بسیار جالب توجه است، بنابراین مشاوره وکالت که از تمامی این موارد آگاه است باید نسبت به آن ها راز دار باش و اسرار سازمان را افشا نکند.

همچنین مشاور حقوقی در اصفهان اولین راهکارش تلاش در جهت رفع تنش موجود در هنگام مواجهه افراد با یک مشکل و پرونده حقوقی یا کیفری یا خانواده یا مواد مخدر می باشد. با این اعتقاد که اولین قدم در مشاوره حقوقی و کیفری و خانواده احترام به نظر مردم است.
بی شک اولین و مهمترین توان در یک مشاوره خقوقی در اصفهان یا هرجای دیگر انجام دادن ۲کار است:

  1. سعی در ایجاد سازش و حل مشکل افراد تا حد توان بدون مراجعه به محکمه.
  2. ارائه اطلاعات درست، مفید، به موقع و کاربردی است.

دانش مورد نیاز شغل مشاور حقوقی

بهترین مشاور حقوقی

مزایای استفاده از مشاوره حقوقی در اصفهان

  1. کم کردن فشار و استرس: همیشه درگیر شدن با معضلات، آرامش و قدرت تصمیم گیری درست را از ما خواهد گرفت. زمانی که به مشاور حقوقی یا وکیل برای مشورت گرفتن مراجعه می کنیم چون هنوز درگیر مسأله و دعوای حقوقی نشدیم آرامش بیشتری برای شنیدن نظرات وکیل دادگستری داریم و با تأمل بیشتری به راهکارهای ایشان عمل می نماییم..
  2. متحمل ضرر نشدن: فرض کنیم ما برای یا بستن قرارداد و یا خرید و فروش ، در جلسه ای قرار است حاضر شویم. استفاده از حضور یک مشاور حقوقی و بهره مندی از نظرات وی، موجب خواهد شد در قرارداد یا مذاکره از هرآنچه بعدها موجب ضرر به ما می شود را پیشگیری کرده و یا در قرارداد وجه التزام یا حدود خسات را تعیین کرد که گاهی به علت عدم رعایت مسائل حقوقی قابل وصول و مطالبه نباشد حال وکیل یا مشاور حقوقی می تواند با اقدامات به موقع از خسارات و تحمیل ضرر جلوگیری نماید.
  3. مشاوره گرفتن های به موقع، موجب طرح دعاوی کمتر در مراجع قضائی بوده و درنتیجه رسیدگی دقیق تر و سریع ترصورت می گیرد. در حال حاضر همه ی اشخاصی که گمان می کنند در یک رابطه ی حقوقی متضرر شده اند که غریب به اتفاق آنها از مشاوره وکالت بهره نبرده اند، فکر می کنند که با طرح دعوا به حق خود خواهند رسید و در خیلی از موارد به نتیجه گرفتن از دعوا امیدوارند. حال آنکه یا آن دعوا اشتباه طرح شده که دادخواستشان توسط دادگاه رد می شود، یا احتمال حصول نتیجه از طرحِ آن ضعیف و در برخی موارد نزدیک به صفر است.
  4. عدم دخالت افراد غیر متخصص: اگر فرهنگ استفاده از مشاوره از وکیل دادگستری یا نهادینه شود مراجعه به افراد متخصص بیشترشده و مراجعه به وکلاء برای گرفتن مشاوره ی حقوقی، مشکلات و معضلات حقوقی جامعه را کمترنموده و افراد سودجو و فرصت طلب ، عرصه ای برای فریب و تطمیع آنها برای حل معظل حقوقی انها یا دروغگویی برای القای فساد گسترده در قوه ی قضائیه ندارند. زیرا کسانی که با مشکل حقوقی مواجه شده اند به دلیل فشار و اضطراب بالا راحت تر فریب افراد کلاهبردار را خورده و در دام آنها گرفتار می شوند.

مشاور حقوقی در اصفهان تمام تلاش خود را می کند تا درصورتی که شما ذی حق هستید حق شمارا بگیرد و با دانش و تجربه کافی که دارد شما را مطمئن می سازد که همه چیز سیر قانونی خود را طی کند.

مطالب مرتبط

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .