• جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • 09133028746

لیست ۱۰تایی بهترین وکلای خوب اصفهان

با توجه به پیچیدگی مشکلات موجود در جامعه امروزی، استفاده از خدمات تخصصی برای هر امری بدیهی است. دنیای حقوق نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال باید دید که آیا چارچوب قانونی جامعه ما چنین شرایطی را برای بهره گیری تخصصی افراد از خدمات وکیل خوب در اصفهان و در کل همه وکلا فراهم کرده است یا خیر؟

برای مشاوره فوری کلیک کنید.

بهترین وکیل اصفهان: برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که بر اساس قوانین جاری کشور وکلا در دسته بندی تخصصی قرار نمی گیرند و متاسفانه در نظام حقوقی ایران پروانه وکالت تخصصی نیز صادر نمی شود. مثلاً در ایران وکیل تخصصی در حوزه های ملکی، وکیل خانواده، وکیل وصول بدهی، وکیل کیفری، وکیل حقوقی شرکت ها، وکلای حقوق مالکیت معنوی و سایر موارد تخصصی نداریم.

وکیل خوب در اصفهان

همچنین با توجه به پیشرفت تکنولوژی، پیچیدگی پرونده های قضایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و در بسیاری از موارد موضوعات بسیار تخصصی است و اگر وکلا در این امور تخصص و تجربه کافی را نداشته باشند، نمی توانند به خوبی از حقوق موکل خود دفاع کنند. مواردی مانند جرایم رایانه‌ای، حقوق سایبری، حقوق اینترنت اشیا، حق چاپ و ثبت اختراع، مسائل حقوقی استارت‌آپ‌ها نیز از جمله مواردی هستند که نیاز به متخصص بودن وکلا را برجسته می‌کنند.

بسیاری از وکلا در ظاهر در کاری که انجام می‌دهند مهارت دارند، اما می توانید به سرعت به حقیقتی که در پشت آن نهفته شده پی ببرید. همه وکلا لازم است تا مهارت های خاصی داشته باشند که بتوانند یک وکیل موفق و به نوبه خود یک وکیل خوب باشند. بنابراین چه چیزی یک “وکیل” را از “وکیل خوب” متمایز می کند؟ در اینجا ۵ ویژگی برتر یک وکیل خوب آورده شده است: تخصص، تجربه، حسن شهرت، ارتباطات قوی، رازداری و صداقت. 

در ادامه این مقاله به ویژگی های وکلای خوب در اصفهان و مهارت های یک وکیل خوب خواهیم پرداخت.

چرا باید در انتخاب وکیل خوب دقت کنیم؟

بهترین وکیل اصفهان از نظر مردم: اگر در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید، وکیل خوب اصفهان می تواند حق از دست رفته را کاملاً اعاده کند و نتیجه دادگاه را به نفع شما تغییر دهد. به عنوان مثال، زمانی که علیه شما شکایتی شده است (و در واقع شما مرتکب جرمی نشده اید) و هیچ دلیلی دال بر بی گناهی شما وجود ندارد.

در این صورت وکیل می تواند با استفاده از تجربه و تخصص خود و یا راه های دیگر مانند استناد به رأی وحدت رویه یا موارد مشابه، قاضی را متقاعد کند که به نفع شما حکم دهد. این پرونده ها نیازمند اطلاعات کامل و به روز در زمینه مسائل حقوقی و کیفری است.

همانطور که میدانید برای انتخاب یک وکیل خوب باید به نکاتی توجه کرد. رعایت این نکات به شما کمک می کند تا با دانش و اطلاعات کامل، متخصص مناسب برای موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر در زمینه مسائل حقوقی دانشی ندارید، می توانید با کارشناسان حقوقی مشورت کنید و فردی را انتخاب کنید که در تسلط بر قوانین و داشتن تجربه کافی به شما کمک کند.

در نظر داشته باشید که برای دعاوی حقوقی می توانید از وکیلی که در امور حقوقی صلاحیت بیشتری دارد کمک بگیرید. با توجه به اینکه برخی از وکلا در طول سال های فعالیت خود می توانند پرونده هایی را که صرفاً حقوقی هستند به عهده بگیرند، لذا مهارت و تجربه آنها بیشتر در زمینه دعاوی و امور حقوقی است.

از سوی دیگر برخی از وکلا در پرونده های کیفری تخصص دارند. زیرا بیشتر پرونده های آنها مربوط به جرایم کیفری بود. با این روش می توانید از موضوعی که به وکیل سپرده اید اطمینان کامل داشته باشید. زیرا او موارد زیادی مشابه شما داشته و مهارت های زیادی در این زمینه کسب کرده است.

از کجا بفهمیم وکیل خوبی داریم یا نه؟

وکلای خوب در اصفهان

حوزه هایی که وکیل مورد نظر در آن تخصص دارد:

شما باید مطمئن شوید که وکیلی که انتخاب می کنید دارای تجربه و تخصص در زمینه حقوقی مورد نیاز شما باشد. حوزه های حقوقی مختلفی در دنیای حقوق وجود دارد و اکثر وکلا ترجیح می دهند بر روی یک حوزه یا حوزه های محدود یا خاص تمرکز کنند.

هزینه پرونده ما چقدر میشود؟

خدمات حقوقی و پرونده های جنایی ممکن است گران باشد. بنابراین، شما باید از تمام هزینه ها و حق الوکاله وکیل خود آگاهی کامل داشته باشید. وکیل شما باید بتواند بر اساس اطلاعاتی که در طول مشاوره اولیه به شما ارائه شده است، برآورد هزینه دقیقی را در اختیار شما قرار دهد.

شخصیت و رفتار وکیل

یکی از مهم ترین گزینه ها در انتخاب وکیل، شخصیت وکیل است. زیرا وکیلی برای شما مناسب است که به راحتی به او اعتماد کنید و مشکلات خود را به وکیل خود بگویید و از افشای اسرار خود نترسید.

برای مشاوره فوری کلیک کنید.

وکیل خوب در صورتی که شرایط لازم را داشته باشد، نه تنها از طرح شکایات و پرونده های بیهوده خودداری می کند، بلکه دادگاه را در حسن انجام و سرعت رسیدگی، روشن شدن موضوع و ماهیت موضوع و صدور حکم مناسب یاری می رساند، صدور رای بر اساس موضوع و قانون را ممکن می سازد که این امر باعث افزایش اعتماد به قاضی، دستگاه قضایی و کشور می شود.

ابتدا وکلا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با آنها صحبت کنند تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده مطلع شوند. حمایت صحیح از موکل وظیفه اصلی هر وکیل است. وکیل مربوطه باید تمام تلاش خود را برای احیای حقوق موکل خود به کار گیرد. هرگونه امتناع وکیل از روی سهل انگاری که منجر به ضرر موکل شود موجب خسارت جدی می شود و مسئولیت آن بر عهده وکیل خواهد بود. توجه به مصالح موکل در اقدامات مربوطه و آگاه ساختن وی از ابعاد مختلف پرونده نیز از وظایف یک وکیل خوب در اصفهان است.

وکیل یا نماینده قانونی کیست؟

وکیل شخصی است که به موجب سندی مانند نامه اداری، وکالت نامه، سند رسمی کتبی یا حتی شفاهی (ارائه مدرک) از طرف شخص دیگری دارای اختیارات و وظایفی است و در حدود محدودیت های مشخص شده در سند مذکور می تواند از طرف موکل خود اقدام کند. مثلاً در وکالت تجاری، نماینده قانونی از موکل اجازه دارد مال مندرج در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود وکالت، ثمن معامله یا همان مبلغ را از مال فروخته شده دریافت کند.

به طور کلی دو نوع نماینده قانونی، اداری یا تجاری و همچنین وکیل پایه یک دادگستری وجود دارد. وکیل ممکن است در استخدام یا در حکم اداری دارای اختیارات وکیل قانونی باشد، اما نماینده حقوقی اداری نمی تواند به دادگاه های حقوقی مراجعه کند. همچنین وکلا به دو نوع پایه یک و دو یا کارآموز حقوقی تقسیم می شوند که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و این تمایز بیشتر مربوط به حوزه صلاحیت کیفری و سابقه کار است.

لیست ۱۰تایی بهترین وکلای خوب در اصفهان

  1. حامد امیری: حامد امیری وکیل خوب در اصفهان و وکیل پایه یک دادگستری دارای پروانه پایه یک وکالت و فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی با سال ها تجربه و سابقه موفق در ارائه خدمات وکالتی انواع دعاوی در اصفهان و کشور می باشد. جهت ارائه مشاوره حضوری و غیرحضوری و همچنین پذیرش وکالت در موضوعات مختلف حقوقی با بهره گیری از تجربیات یکی از بهترین وکلای اصفهان و منطبق با قانون و مقررات صورت می پذیرد. 
    آدرس: اصفهان ، خیابان سجاد ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی ، مجتمع شیخ بهایی، طبقه اول، واحد ۱۱
  2. مهدی کشوری: مهدی کشوری وکیل دادگستری و مشاور حقوقی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با بیش از ۱۸ سال سابقه به عنوان یکی از وکلای خوب در اصفهان می باشد. آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، مجتمع ماهان
  3. محمدمهدی رضیان: محمدمهدی رضیان، وکیل و مشاور حقوقی، مدرس دانشگاه، عضو کانون وکلای بین المللی (iBA) و عضو اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران است. وی دارای دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان است و به زبان انگلیسی مسلط است. آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب ایستگاه مترو شریعتی
  4. فرناز جوادی نژاد: فرناز جوادی نژاد، وکیل و مشاور حقوقی اصفهان، کارشناس حقوقی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی دارای ۸ سال سابقه درخشان به عنوان وکیل در زمینه های مختلف خانوادگی، حقوقی، املاک و غیره می باشد. پرونده ها و پرونده های زیادی در زمینه های حقوقی و کیفری خانم جوادی رسیدگی کرده است. مسابقه با موفقیت به پایان رسیده است. آدرس: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای خیابان هزارجریب
  5. شهره رضایی: شهره رضایی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، وکیل متخصص با ۱۲ سال سابقه فعال و درخشان در زمینه های مختلف حقوقی که می تواند به عنوان وکیل خانواده در امور خانوادگی مانند طلاق، طلاق توافقی، دادخواست طلاق، ارث و غیره به شما کمک کند. آدرس: اصفهان، بزرگمهر، ابتدای هشت بهشت شرقی
  6. محمدامین شاهنگیان: محمدامین شاهنگیان وکیل دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی با ۱۳ سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت به دلیل دانش و تجربه بالا در امور حقوقی، بیان و برخورد عالی و به دلیل خوش برخورد بودن و خلق و خوی خوب، موفق شده است به عنوان یک وکیل نمونه و با تجربه در بین اصفهانی ها شناخته شود. آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، بلوار کارگر
  7. ثمین سالم: ثمین سالم، وکیل و مشاور حقوقی در اصفهان، در زمینه امور ثبتی، مالکیت آپارتمان، خانواده، شهرداری، قراردادها و معاملات، مطالبه خسارت، املاک، موجر و مستاجر، اجرت المثل، جرائم اخلاقی و عفت عمومی، تعزیرات، اسناد تجاری و ملکی تخصص دارد و پرونده های زیادی در این زمینه ها به وی محول شده است که رضایت موکل را با موفقیت پرونده جلب کرده است.
    آدرس: اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین
  8. میثم ولی زاده: میثم ولی زاده وکیل دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی که دارای مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی بوده و در امور کیفری، حقوقی، خانوادگی، مالی و داوری برای موکلین خود تخصص داشته و یکی از بهترین وکلای اصفهان میباشد. آدرس: اصفهان، خیابن فلسطین ۱۴
  9. مهدی باباشاهی: مهدی باباشاهی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان کارشناس حقوقی و کارشناس ارشد حقوق خانواده با ۱۵ سال سابقه در زمینه وکالت در امور مختلف حقوقی و بسیاری از پرونده های حقوقی و کیفری است که در اکثر آنها به موفقیت رسیده و توانسته رضایت موکل را جلی نماید. آدرس: اصفهان، خیابان مقداد، نهرفرشادی، ساختمان زیتون
  10. مرتضی کلانتر: مرتضی کلانتر وکیل پایه یک و مشاور حقوقی اصفهان کارشناس حقوق قضایی با ۱۳ سال سابقه فعال در زمینه های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، مالکیت آپارتمان، خانواده، املاک و …. بوده است. آدرس: اصفهان، هتل پل، مجتمع باران

اهمیت مشاوره با وکیل خوب اصفهان

اهمیت مشاوره با وکیل خوب اصفهان

اهمیت مشاوره با وکیل خوب اصفهان امری واضح و روشن است. یکی از دلایل این اهمیت آن است که وکیل خوب تنها از نظر تحصیلات و تجربه سنجیده نمیشود بلکه ویژگی های شخصیتی، انصاف در دریافت هزینه، برخورد مناسب و همه و همه میتوانند نشانه های یک وکیل خوب باشند، پس وقتی میگوییم اهمیت مشاوره با چنین وکیلی در چیست، یعنی هم از نظر حرفه اهمیت دارد، هم از نظر مالی و رفتاری!

یک وکیل خوب میتواند بهترین استراتژی حقوقی را برای پیروزی در پرونده شما طرح ریزی کند و جان و مال و آبروی شما را حفظ کند.

فایده استخدام وکیل خوب اصفهان چیست؟

استخدام یک وکیل خوب راه شما را برای موفقیت در امور مختلف حقوقی شما هموار می کند. یک وکیل خوب با تجربه و دانش در حل مشکلات راهنمایی می کند و شما را در موفقیت پرونده همراهی می کند. با انتخاب یک وکیل خوب که دانش کافی در پیچیدگی های قانون داشته باشد، می توانید راه حل حقوقی مناسبی را برای حل مشکل خود در کوتاه ترین زمان و به آسان ترین راه بیابید. در واقع انتخاب یک وکیل خوب به شما کمک می کند تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید و در پرونده های حقوقی خود به نتیجه مطلوب برسید.

البته در بخش های بعدی به طور کلی به مزایای داشتن وکیلی خوب می پردازیم.

چرا باید در انتخاب وکیل خوب دقت کنیم؟

اگر در انتخاب وکیل، دقت کافی داشته باشید، وکیل می تواند حق از دست رفته را به طور کامل اعاده کند و نتیجه دادگاه را به نفع شما تغییر دهد. به عنوان مثال، زمانی که علیه شما شکایت شده است (و در واقع شما مرتکب جرمی نشده اید) و هیچ دلیلی دال بر گناهکاری شما وجود ندارد.

در این صورت وکیل خوب در اصفهان می تواند با استفاده از تجربه و تخصص یا راه های دیگر مانند استناد به رأی وحدت رویه یا مواردی از این دست، قاضی را متقاعد کند که به نفع شما حکم دهد. 

مثلاً در رسیدگی به دعاوی و پرونده های خانواده با توجه به مسائلی مانند حفظ آبروی اعضای خانواده و کاهش اضطراب و استرس، بهتر است وکیلی انتخاب شود که علاوه بر ویژگی هایی که در ادامه به آنها می‌پردازیم، توانایی کنترل اوضاع و کاهش صدمات وارده را نیز داشته باشد.

در دعاوی خانواده به دلیل اختلاف بین افراد، وکیل مکلف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خود، صلح بین طرفین را نیز تضمین کند. مهم ترین نکته انتخاب وکیلی خوب و مناسب برای رسیدگی به پرونده شماست. حساسیت بالای این پرونده ها نیازمند دقت و تخصص بالای وکیلی است که بتواند از حقوق موکل خود به طور کامل حمایت کند و اجازه ندهد کمترین آسیبی به او وارد شود.

متأسفانه برخی از وکلا نسبت به موکل خود احساس مسئولیت ندارند و فقط به حق الوکاله دریافتی افراد توجه می کنند. برخی از آنها حتی به حق طرفداری موکل خود توجهی نکردند و در ازای دریافت مبالغ کلان به وکالت کلاهبرداران پرداختند و مسیر پرونده را به نفع خود تغییر دادند.

مشاوره حقوقی با وکیل خوب اصفهان

مردم در مورد مسائل حقوقی به مشاوره حقوقی نیاز دارند. مراجعه به یک وکیل خوب به آنها این امکان را می دهد که پرونده خود را از نظر حقوقی بررسی کنند. صحبت در مورد پرونده با افراد غیرحرفه ای، آشنا و دوستان می تواند باعث سردرگمی افراد شود و آنها را به سمتی سوق دهد که به پرونده خود را در مسیری نادرست ادامه دهند. سایت وکیل حقوقی در اصفهان یکی از راه های ارتباطی با وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند تصمیمات لازم را در اختیار افراد قرار دهد.

مسائل حقوقی، مانند مسائل پزشکی، اگر بدون مشاوره و بدون استفاده از وکلای باتجربه انجام شود، بسیار پیچیده است. و سهل انگاری در این باره علاوه بر این که مشکل را حل نخواهد کرد، باعث خسارات شدید مالی یا جانی با عواقب جبران ناپذیر خواهد شد.

چرا باید وکیل داشته باشیم؟

 

وکیل عالی در اصفهان

وقتی مشکلی دارید و می خواهید به دادگاه بروید و از حقوق خود دفاع کنید، ممکن است نیاز به وکیل داشته باشید. اما ما ایرانی‌ها اغلب در بسیاری از پرونده‌های خود وکیلی نمی‌گیریم و این ممکن است به ضرر ما باشد. 

امروز در پایان این مقاله با تمام مزایایی که یک وکیل خوب در اصفهان می تواند برای شما و مشکل شما داشته باشد آشنا می‌شویم و تصمیم می‌گیرید که وکیل بگیرید یا خیر. البته بسیاری از افراد معتقدند که وکلا هزینه زیادی دریافت می‌کنند ولی چنین چیزی شایعه‌ای بیش نیست.

در حقیقت جدای از هزینه مشاوره، وکیل مبلغی را از شما میگیرد که برای پیگیری پرونده های شما و هزینه هایی که باید در دادگاه پرداخت شود لازم است.

استفاده از وکیل خوب در دعاوی کیفری

در موارد حقوقی بدون حضور موکل، وکیل می‌تواند با اعلام وکالت و ارائه لایحه از موکل خود دفاع کند. اما در پرونده های کیفری متهم باید حضور داشته باشد و تا زمان تکمیل تحقیقات مقدماتی اجازه دخالت وکیل داده نمی شود و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و مراحل تحقیقات می تواند وارد پرونده شود. دلیل این امر این است که چون موکل متهم به ارتکاب جرم است، وکیل نمی تواند پاسخگو باشد و خود متهم باید پاسخگو باشد.

وکیل کیفری اصفهان می‌تواند با تنظیم شکایت و تعیین جرم ارتکابی، اقدامات قضایی با حضور در کلانتری و دادسرا و عدم مواجهه شاکی با متهم، کلیه اقدامات از جمله مراحل مقدماتی بدوی تجدید نظر را انجام دهند.

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

استفاده از وکیل در دعاوی خانواده

تجربه نشان داده است که اکثر افراد به ویژه افراد دارای منزلت بالا پس از حضور در جلسات خانواده به دلیل درگیری های لفظی و تنش های عصبی از حضور در جلسات و عدم دریافت وکیل اظهار پشیمانی می‌کنند. زیرا حضور یک وکیل مجرب اغلب شما را از طرح موضوعات بی اساس باز می دارد.

حضور وکیل خانواده اصفهان در پرونده های خانوادگی باعث تسریع امور – عدم حضور زوجین در جلسات می شود.

استفاده از وکیل در دعاوی حقوقی

دعاوی حقوقی اغلب ماهیت پیچیده ای دارد و همه چیز به آن سادگی که به نظر می رسد نیست. یک دعوای حقوقی ممکن است به دلیل انتخاب اشتباه طرفین یا دلیل دیگری چندین سال طول بکشد و مردم فقط به فکر انتخاب وکیل باشند.

اما برخی افراد حتی با کوچکترین مشکل حقوقی به کارشناس حقوقی مراجعه می کنند و از مزایای آن از جمله جلوگیری از اطاله دادرسی، پیگیری وکیل به جای موکل در مراجع قضایی و استفاده از راهکارهای قانونی مناسب برخوردار شوند.

وکیل خوب اصفهان از نظر مردم کیست؟ 

وکیل خوب از نظر مردم

اما اگر وکیل خوبی داشته باشید، برای مدت زمان محدود و با کمترین قیمت به راحتی بهترین راه حل قانونی مشکل حقوقی خود را پیدا خواهید کرد. به عبارت دیگر، داشتن وکیل، نه تنها هدر دادن هزینه نیست، بلکه به نوعی با حضور وکیل در پرونده‌ای در وقت و سرمایه شما نیز صرفه جویی میشود.

پس شخصی که شما به آن نیاز دارید یک وکیل متخصص و عالی در زمینه مورد نظرتان است که در کمترین زمان و با هزینه ای قابل قبول از زندگی و حق شما در برابر دیگران محافظت می کند و بر تمامی قوانین حقوقی و کیفری تسلط دارد، می تواند در شرایط حساس تصمیمات درست اتخاذ کند و با تسلطی که بر روی قوانین دارد قاضی پرونده را قانع کند. 

وکیل خوب در اصفهان یا هر شهری یکی از مواردی است که امکان دارد همه‌ی ما روزی به آن احتیاج پیدا کنیم. به این خاطر که رویارویی با مسائل حقوقی امری اجتناب ناپذیر است و هرکسی در طول زندگی اش به نحوی با مسائل حقوقی و زیر شاخه های آن مواجه می شود. از این رو باید در چنین مواقعی به یک ” وکیل خوب در اصفهان ” و یا هر شهر دیگری که قابلیت های زیادی داشته باشد مراجعه کنیم و راهنمایی بخواهیم. مراجعه کردن به وکیل خوب و عالی در اصفهان باعث می شود که روند کارها با سرعت بیشتری نسبت به زمانی که خودمان آن را پیگری می کنیم طی شود، و همچنین استفاده از وکیل موجب آن می‌شود که شانس پیروزی بیشتری در دعوی حقوقی خود داشته باشیم.

بهترین وکلای خوب در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب یک وکیل خوب و عالی ممکن است در نگاه اول ساده باشد ولی در عین حال امری به نسبت دشوار است. زیرا که وکالت شغل مهمی است و به علت این که موکل باید وکیل را محرم خود بداند و اطلاعات و مدارک خود را با وی در میان بگذارد، لازم است در انتخاب وکیل بسیار دقت داشته باشد. از همین رو ممکن است سوال‌های زیادی پرسیده شود، از جمله اینکه چگونه یک وکیل خوب انتخاب کنیم؟ در زمان انتخاب یک وکیل باید چه معیار هایی در نظر داشته باشیم؟ چه وکیلی خوب محسوب می شود؟ چه وکیلی برای پرونده‌ی من متناسب است؟ و … . به همین منظور در ادامه معیارهایی که باید برای انتخاب وکیل در نظر داشت را بیان می کنیم.

  دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

۱- وکیل خوب متخصص است

شاید به جرأت بتوان گفت که مهم‌ترین ویژگی در یک وکیل خبره که موکل را به خود جذب می کند تخصص وی است. چون مردم بیشتر جذب افرادی می شوند که در آن حرفه تخصص داشته باشد، مثل بیماران که به دنبال پزشک متخصص هستند، کسانی که با مشکلات حقوقی مواجه شده‌اند نیز برای انتخاب وکیل به دنبال متخصصین می روند. با این وجود متأسفانه بسیار شاهد این هستیم که بسیاری از وکلا بدون آن که در زمینه‌ی خاصی تخصص داشته باشند، وارد آن می شوند و ممکن است به علت همین فقدان تخصص موجب تضییع حق موکل شوند.
از همین جهت است که ما می گوییم مهم‌ترین ویژگی یک وکیل تخصص او است، چون یک وکیل متخصص که اطلاعات و تحصیلات بالاتری دارد، بهتر می تواند موکل خود را در آن زمینه تخصصی راهنمایی کند. در نتیجه بهتر است زمانی که به دنبال یک وکیل برای پرونده‌ی خود هستد حتما به سطح تحصیلات و زمینه‌ی تخصص او توجه نمایید.

۲- وکیل خوب باتجربه است

از دیگر پارامترهایی که در زمان انتخاب کردن یک وکیل خوب در اصفهان باید به آن توجه نمود میزان تجربه‌ی او در مسائل مختلف است. داشتن تجربه باعث می شود وکیل اطلاعات و راه‌کارهایی به دست آورده باشد که وکلای دیگر از آن بی خبر باشند. البته صرف داشتن تجربه‌ی زیاد در یک زمینه دلیل نمی شود که آن وکیل در زمینه‌های دیگر نیز تجربه داشته باشد. مثلا ممکن است یک وکیل بیشتر در زمینه های حقوقی تجربه و اطلاعات داشته باشد اما در زمینه های کیفری آن چنان تجربه‌ای نداشته باشد و یا بالعکس. پس نتیجه این می شود که زملنی که می خواهید وکیلی را برای پرونده‌ی خود انتخاب کنید، به رزومه و سابقه‌ی کاری او دقت کنید چون این کار بسیار موثر و سودبخش است.

۳- وکیل خوب حُسن شهرت دارد

جدا از تجربه و تخصص یکی دیگر از معیارها برای انتخاب وکیل خوب و ماهر حسن شهرت و خوشنامی وی است. ممکن است یک وکیل دادگستری با آن که تجربه‌ی بسیار زیادی ندارد ولی با همان اندک تجربه‌ی خود حسن شهرت و آوازه‌ی خوبی به دست آورده باشد. و یا برعکس، وکیلی که تجربیات و اطلاعات زیادی دارد اما به واسطه همکاری غیرقانونی با موکلین سابقش، و یا روابط ناسالمی که با دیگر وکلای دادگستری دارد، اصلا آوازه‌ی خوبی نداشته باشد. مسلم است که در چنین حالتی افراد همکاری با آن وکیل خوشنام را ترجیح می دهند. پس بهترین کار این است که در زمان انتخاب وکیل از موکلین سابق وی پرس و جو کنید و یا اگر سایت دارد نظرات دیگران را در مورد وی مطالعه نمایید تا بتوانید اطمینان خاطر کسب کنید.

۴- وکیل خوب ارتباطات قوی دارد

طبق گفته موسسه حقوقی اصفهان هرچقدر که یک وکیل دایره‌ی ارتباطی گسترده‌تری داشته باشد به خوبی می تواند به موکل خود کمک کند. چون گاهی ممکن است مشکلی که برای موکلش پیش آمده است پیچیده باشد در چنین حالتی اگر وکیل با همکاران خود یا دیگر افراد پرقدرت رابطه‌ی خوبی داشته باشد می تواند با کشورت با آن ها و کسب نظریاتشان به موکل خود به بهترین نحو کمک کند.
به عبارت دیگر هرچقدر روابط اجتماعی وکیل خوب باشد بهتر می تواند نظریات و استدلال‌های خود را به قضات یا دیگر کارمندان قوه قضاییه منتقل کند و به این صورت راحت‌تر حق موکلش را به اثبات برساند. نکته‌ی بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد و لازم است به آن توجه شود این است که منظور از داشتن ارتباطات قوی تنها حسن معاشرت وکیل است نه رابطه‌های غیرقانونی وی با دیگران.

۵- وکیل خوب رازدار و امانت دار است

عقد وکالت یک عقد امانی است به این معنا که ید وکیل امانی بوده و باید امانت دار موکل خود حساب شود. به دیگر بیان می توان چنین گفت که رازدار بودن و امانت‌دار بودن یک خصیصه‌ی مهمی است که وکیل باید دارای آن باشد، در حقیقت لازمه‌ی شغل وکالت به حساب می آید. چون همان گونه که سابق بر این بیان نمودیم، زمانی که موکلی به وکیل رجوع و مسئله‌ی حقوقی خود را با وی در میان می گذارد ممکن است رازهای خود و یا اطلاعات محرمانه‌ی مهمی را با او بازگو کند که اگر وکیل این اطلاعات را افشا کند بسیار به ضرر موکل می شود. نتیجتاً موکلین باید دقت کنند که وکیلی را برگزینند که امانت دار خوبی بوده و از بابت فتش نشدن اطلاعات خود اطمینان خاطر داشته باشند. ویژگی رازداری و امنت‌داری بیشتر در پرونده‌های خانواده و پرونده‌های کیفری اهمیت پیدا می کند. زیرا که اطلاعات موکل در این موارد بیشتر جنبه‌ی محرمانه داشته و این امکان را دارد که فاش شدن آن، آبروی موکل را خدشه دار کند.

۶- وکیل خوب صادق است

علاوه بر معیار‌ها و ویژگی های فوق الذکر برای وکیل خوب ، داشتن صداقت و راستگویی یک امر مهم در انتخاب وکیل است. موکل باید به وکیل و گفته‌های وی اعتماد و اطمینان داشته باشد تا بتواند با خیال راحت پیگیری امور را به او بسپارد. برای آن که بفهمید وکیلی با موکلین خود صادق است یا نه باید با موکلین پیشین او صحبت کرده و یا نظراتی که در مورد او در سایت ‎ها وجود دارد را مطالعه کنید.

۷- وکیل خوب قدرت داوری دارد

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان: داشتن قدرت داوری یک نوانایی مهم و اساسی برای وکیل خوب محسوب می شود. وی با داشتن قدرت داوری می تواند با وجود آن که اطلاعات محدودی در یک زمینه وجود دارد به یک نتیجه یا فرضیه‌ی منطقی و معقول دست یابد. همچنین چنین وکیلی باید نسبت به نظریات خود نیز نگاهی نقادانه داشته باشد و نقاط ضعف آن را بشناسد تا بتواند مانع از آن شود که طرف مقابل در دعوی استدلال های او را زیر سوال ببرد.
علاوه بر شناختن نقاط ضعف نظریات و استدلا‌های خود، لازم است که به نقاط ضعف نظریات و استدلال‌های طرف مقابل نیز بتواند آگاهی پیدا کند. این امر باعث می شود که استدلال های قوی‌تری از خود ارائه دهد و به این ترتیب شانس پیروزی موکل خود را افزایش دهد.

۸- وکیل خوب مهارت تجزیه و تحلیل دارد

وکیل خبره اصفهان: همه به این امر آگاهی داریم که وکیل‌ها باید به قوانین زیادی آشنایی و تسلط داشته باشند. این امر به این معناست که حجم اطلاعات زیادی وجود دارد، حال وکیل باید توانایی و قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشد و بتواند تشخیص دهد که مسئله مستند به کدام قانون است.
همچنین این امکان وجود دارد که مسئله‌ی پیش آمده مستند به چند قانون باشد و یا این که از راه‌های مختلفی بتوان پرونده را حل نمود، در این صورت وکیل باید توان و قدرت ارزیابی داشته باشد تا بتواند بهترین مسیر و قانون را برای حل پرونده انتخاب کند.

۹- وکیل خوب خلاقیت دارد

وکیل تضمینی اصفهان: وکیلی خوب محسوب می شود که صرفا محدود به راه حل‌های از پیش تعیین شده نیست و در زمان حل مسائل و پرونده‌های حقوقی بهترین راه را انتخاب می کند. البته انتخاب بهترین راه همیشه به این معنا نیست که وکیل همان راهی را انتخاب کند که سایرین انتخاب می کنند، بلکه وی با نشان دادن خلاقیت از خود و رفتن راهی خارج از آن چه مرسوم است می تواند برای موکل خود پیروزی به ارمغان آورد.

۱۰- وکیل خوب به روز است

با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات در حال انجام است، لازم است یک وکیل خوب همگام با قوانین و مقررات جدید پیش برود. 

وکیل و موکل چه تعهداتی نسبت به یکدیگر دارند؟

تعهدات وکیل و موکل

وکالت نیز همچون هر قرارداد دیگری دارای دو طرف است؛ وکیل و موکل. این دو طرف در برابر هم یکسری مسئولیت‌هایی دارند که موظف هستند انجام دهند. در ادامه تعهدات هر یک را به صورت جداگانه نام می بریم:

تعهدات وکیل

• یکی از تعهداتی که وکیل خوب در اصفهان در برابر موکل خویش دارد این است که به طوری عمل نکند که موجب ورود خسارت و زیان به موکل شود. چون در این صورت اگر ثابت شود که تقصیر داشته یا سهل انگاری و بی مبالاتی کرده است، مسئول خواهد بود.
• وکیل خوب موظف است در هر حالت مصلحت موکل خویش را در زمان اقدامات و فعالیت‌هایش رعایت کند.
• یکی دیگر از تعهدات وکیلی خوب در برابر موکل این است که اموال و یا مدارکی که موکل در اختیار او گذاشته است را به وی مسترد دارد، به این خاطر که آن چه موکل در اختیار او می گذارد امانت است و به منظور پیش بردن پرونده.
• وکیل باید در نهایت صورت حساب وکالت خود را که شامل تمام هزینه‌هایی که برای پیشبرد پرونده کرده است به موکل بدهد.

تعهدات موکل

• موکل موظف و در واقع ملزم است که به تعهداتی که وکیل از طرف او به افراد ثالث داده است عمل کند، زیرا که وکیل نماینده‌ی او شناخته شده و در حدود اختیارات خود عمل نموده است.
• موکل باید اجرت وکیل را طبق آن چه که در قراردادشان تعیین شده و یا اگر تعیین نشده بود مطابق عرف پرداخت کند.
• موکل باید تمامی هزینه‌هایی را که وکیل برای او کرده است از جمله کرایه، عوارض و مالیات و … به وی پرداخت کند.

در چه مواردی باید به وکیل خوب مراجعه کنیم؟

مراجعه به وکیل خوب در هر زمینه‌ای باعث می شود تا مسئله‌ی پیش آمده برای شما سریع‌تر، راحت‌تر و با هزینه‌ی کمتری و همچنین با بهترین راه حل ممکن حل شود. افراد در زمینه‌های بسیاری می توانند به وکیل رجوع کنند و از وی مشاوره حقوقی دریافت کنند. اما در ادامه برخی از مورادی که بیشترین علت برای مراجعه به وکیل است را بیان می کنیم:

وکیل طلاق

طلاق به معای پیاین دادن به زندگی مشترک و منحل کردن عقد نکاح است. زوجین برای آن که از یکدیگر جدا شوند لازم است اقدام به طلاق کنند. به طور کلی زمانی که استحکام رابطه زناشویی از بین می رود و میان زوجین تنش و ناسازگاری ایجاد می شود، آن ها طلاق را به عنوان یک راه حل در نظر می گیرند. البته گاهی طلاق واقعا راهکاری سازنده است اما در برخی از موارد نیز زوجین می توانند با دریافت مشاوره‌های مناسب زندگی خود را ادامه دهند.
توصیه‌ی ما این است که در زمینه طلاق به وکیل خوب طلاق در اصفهان مراجعه کنید. تا وی بتواند در خصوص مسائلی که در طلاق وجود دارد از جمله حقوق مالی زوجه، حضانت و … به شما مشاوره دهد.

وکیل خانواده

بهترین وکیل حقوقی اصفهان: دعاوی خانواده بیشترین میزان دعاوی را در دادگاه‌ها دارد و افراد زیادی در این خصوص به مشکل بر می خورند. در نتیجه انتخاب یک وکیل خوب در اصفهان در زمینه دعاوی خانواده می تواند بسیار موثر باشد. از جمله دعاوی که در زمینه حقوق خانواده جود دارد به شرح ذیل است:

• اثبات زوجیت
• پایان دادن به روابط خانوادگی از جمله طلاق، فسخ نکاح و …
• اقدامات در خصوص فرزندخواندگی
• اقدامات برای اهدای جنین
• نفی نسب
• تغییر جنسیت و بسیاری موارد دیگر

وکیل مهریه

مهریه مالی است که به محض انعقاد عقد نکاح زوجه مالک آن می شود. اگر مهریه زوجه از نوع مال کلی باشد این دین بر ذمه‌ی زوج قرار می گیرد و به محض اینکه زوجه آن را طلب کند باید پرداخت کند. اما همواره شاهد این هستیم که در زمینه اختلافات بسیاری وجود دارد در نتیجه مراجعه به وکیل مهریه اصفهان می تواند بسیار موثر باشد.

یک وکیل خوب در اصفهان چه وظایفی بر عهده دارد؟

یک وکیل خوب چه مهارت و دانشی باید داشته باشد؟

• یک وکیل خوب لازم است که تسلط کاملی به قوانین حاکم بر کشور و امر حقوقی داشته باشد.
• وکیل باید بتواند در همه شرایط بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.
• از دیگر مهارت هایی که وکیل باید داشته باشد این است که باید توانایی تجزیه و تحلیل مناسب داشته باشد.
• وکیلی خوب است که همانطور که سابق بر این گفتیم صداقت داشته باشد و امنت دار و محرم اسرار موکل خود باشد. و یا به سازمانی که برای آن کار می کند تعهد داشته باشد.
• وکیل باید در هر حالتی عدل و انصاف را رعایت کند و حق کسی را تضییع نکند.
• وکیل باید بتواند به صورت مناسبی با دیگران ارتباط برقرار کرده و به ریزترین جزئیات نیز توجه داشته باشد.
• مهم‌ترین مهارتی که یک وکیل خوب باید داشته باشد این است که توانایی خوبی در سخنوری و فن بیان داشته باشد و بتواند به خوبی دیگران را متقاعد کند.

وکیل عالی در اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟

وکیل عالی در اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟

  1.  همانطور که کمی پیشتر بیان نمودیم داشتن تخصص یک ویژگی مهم در وکیل خوب محسوب می شود. در نتیجه بهتر آن است که در زمان انتخاب وکیل، دقت کنیم که وکیلی را برگزینیم که در زمینه‌ی مسئله‌ی حقوقی ما تخصص داشته باشد. همچنین خوب است تا در مورد حق الوکاله‌های دریافتی وی و سطح علم و توانایی‌هایش نیز اطلاعاتی به دست آوریم و سپس پرونده‌ی خود را به ی بسپاریم. زیرا که این امکان وجود دارد که مسئله‌ی حقوقی پیش آمده برای ما اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.
  2.  گاهی ممکن است در خصوص یک وکیل تبلیغات گسترده‌ای صورت بگیرد، چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که همیشه تبلیغات زیاد نشان از این ندارد که به طور حتم آن وکیل، وکیل خوبی است، و در حقیقت نباید معیار انتخاب خود را تبلیغات قرار دهید. بهتر است برای کسب اطمینان از وکیل اول از هر چیز نام او را در سامانه کانون وکلا جستجو کنید تا از معتبر بودن پروانه وکالت او آگاه شوید و سپس سایر پارامتر‌هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم را در نظر بگیرید.
  3.  سن و یا جنسیت وکیل که مرد است یا زن نباید ملاک انتخاب وکیل باشد. زیرا که چه بسیار وکیل‌هایی وجود دارند که تازه وارد این عرصه شده‌اند اما پیشرفت چشم گیری داشته‌اند و یا بانوانی که به بهترین نحو از موکل خود دفاع می کنند. پس این موارد نباید ملاک و معیار برای انتخاب یک وکیل خوب باشد. در نتیجه بهتر است فاکتورهای دیگری را اهمیت بیشتری دارند معیار انتخاب قرار دهید.
  4.  نکته‌ای که باید بسیار به آن دقت داشته باشید این است که نسخه دوم قرارداد مالی و وکالتنامه‌ی خود را از وکیل دریافت کنید. زیرا ممکن است عده‌ای از وکلا به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات مالی و شکایت موکل علیه آن ها در حالتی که تخلفی انجام داده‌اند، نسخه دوم وکالتنامه و قرارداد مالی را به موکل نحویل ندهند، آن هم در صورتی که وظیفه دارند این کار را انجام دهند. لذا وکیلی که نسخه دوم وکالتنامه را به موکل خود تحویل می دهد نشان از این دارد که به صورت شفاف تعهداتش را انجام می دهد. در نتیجه دقت داشته باشید که بعد از آن که وکیلی خوب را برگزیدید نسخه‌ای از قرارداد مالی و وکالتنامه از او دریافت کنید.
  5.  لازم است به این امر بسیار توجه کنید که زمانی که بابت پرونده‌ی خود اسناد و مدارکی به وکیل تحویل می دهید، ضرورت دارد در مقابل از وکیل رسید دریافت کنید. چون زمانی که در مقابل دادن اسناد و مدارک به وکیل که ممکن است ادله‌ی اثبات ادعای شما در برابر طرف مقابل باشد، رسید دریافت می کنید، این توانایی را دارید تا درصورتی که مفقود شد از وکیل بابت آن خسارت دریافت کنید. به عبارت دیگر با اخذ رسید درمقابل دادن اسناد و مدارک، امکان استرداد آن ها راحت‌تر می شود.
  6.  از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما نباید تمبر مالیاتی بر روی وکالتنامه را بپردازید. چون به موجب ماده ۱۰۳ قانون مالیات‌های مستقیم این خود وکلا هستند که باید تمبر مالیاتی وکالتنامه را پرداخت کنند. در نتیجه بهتر است به هنگام تنظیم وکالتنامه با وکیل خوب ، از قید کردن چنین چیزی برای خود خودداری کرده و ذکر کنید که خود وکیل باید تمبر مالیاتی را پرداخت کند. لازم به ذکر است که هزینه‌ی ابطال تمبر مالیاتی به موجب ماده مذکور، ۵% از مبلغ حق الوکاله است.
  7.  قرارداد وکالت یک قرارداد جایز است و به همین علت هر یک از طرفین آن می توانند در هر زمان که اراده کنند، آن را بهم زده و همکاری را قطع کنند. در این صورت اگر شرط خاصی در قرارداد درج نشده باشد، وکیل استحقاق دریافت حق الوکاله را تا آن میزان که کار انجام داده است دارد. البته گاهی ممکن است در وکالتنامه شرایط خاصی برای بهم زدن وکالت درج شود و به موجب آن وکیل مستحق حق الوکاله به صورت کامل شود. باید دقت نمود با این که ممکن است این امر منطقی باشد اما بهتر است در زمان تنظیم وکالتنامه در این خصوص با وکیل صحبت کرده و از شرایط اطمینان به دست آورید.

کلام آخر 

وکیل خبره اصفهان: از مطالب ذکر شده در فوق می توانیم متوجه شویم که وکالت یک عقد جایز است و طرفین هر زمان که بخواهند می توانند آن را برهم زنند. کسی که به دنبال وکیل خوب است باید پارامتر‌هایی را در این خصوص در نظر داشته باشد تا بتواند بهترین وکیل را انتخاب کند، زیرا که ممکن است مسئله‌ی حقوقی ایجاد شده برای شخص بسیار مهم باشد و تأثیر زیادی در زندگی وی داشته باشد. از جمله پارامترهایی که زمان انتخاب وکیل خوب باید به آن دقت کنیم این است که وکیل در زمینه مدنظر تخصص داشته باشد، امانت دار باشد تا موکل بتواند با خیالی راحت اموال یا اسناد و مدارک خود را به وی بسپارد، وکیل باید رازدار باشد تا موکل بتواند اسرار خود را با وی درمیان بگذارد و ترس از فاش شدنش نداشته باشد، وکیل لازم است با موکل خود صداقت داشته باشد و بسیاری موارد دیگر.
وکیل و موکل در مقابل یکدیگر وظایف و تعهداتی بر عهده دارند که باید آن ها را انجام دهند. به عنوان مثال وکیل متعهد در اصفهان تعهد دارد که تمام تلاش خود را بکار بگیرد تا از حقوق موکل خود دفاع کند و سعی کند حقوق ضایع شده وی را پس بگیرد. در مقابل وظیفه‌ای که موکل در برابر وکیل دارد این است که حق الوکاله وکیل را بپردازد و مدارکی که وکیل تقاضا می کند را با وی در میان بگذارد.
بااین حال نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که تعهد وکیل خوب دربرابر موکل از نوع تعهد به وسیله است نه تعهد به نتیجه. به این معنا که وکیل باید تمام سعی خود را بکار بگیرد تا از حق موکل خود دفاع کند ولی اگر نتیجه مطلوب موکل را به دست نیاورد مسئولیتی ندارد.

وکیل اصفهان به عنوان وکیل خیلی خوب در اصفهان با بهره‌مندی از بهترین وکیل دادگستری می تواند گزینه مناسبی برای عزیزانی باشد که به دنبال وکیل عالی در اصفهان با ویژگی‌های فوق الذکر هستند. لذا می توانید از طریق راه‌های مندرج در سایت با وی در ارتباط باشید.

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس وکیل خوب در اصفهان : اصفهان، خیابان سجاد، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی، مجتمع شیخ بهایی،طبقه اول، واحد ۱۱

مطالب مرتبط

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .