• جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • 09133028746

مشهورترین وکیل در اصفهان

امروزه همه چیز به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود و طبق این امر نمیتوان تنها یک شخص را به عنوان مشهورترین وکیل در اصفهان در نظر گرفت.

اگر به دنبال یک وکیل خوب برای پرونده خود هستید، بهترین راه تحقیق، بررسی رزومه وکلای متخصص در موضوع مورد نظر و در نهایت تصمیم گیری در جلسه مشاوره با وکیل مورد نظرتان است.

برای مشاوره فوری کلیک کنید.

یافتن وکیل معروف در اصفهان 

برای یافتن مشهورترین وکیل اصفهان فقط کافیست از طریق آیکون چت فوری با کارشناسان سایت وکیل اصفهان در تماس باشید تا بهترین و مناسب ترین وکیل را به شما معرفی کنند.

چرا می‌توانیم به وکیل معروف اصفهان اعتماد کنیم؟

برای تبدیل شدن به یک وکیل پایه یک دادگستری باید مراحل زیادی را طی کرد و از آزمون های مختلف نتیجه خوبی گرفت. از اینجا می توان نتیجه گرفت که هر وکیلی را نمی توان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخت و فردی که این عنوان را دریافت می کند، متخصص در امور حقوقی و قابل اعتماد است.

لزوم مشورت با وکیل چیست؟

بدون شک کمک گرفتن از افراد متخصص در هر زمینه ای می تواند تاثیر زیادی در تسریع روند و نتیجه ای بهتر گرفتن داشته باشد. کارشناس حقوقی نیز همان وکیل پایه یک دادگستری است. کم نیستند افرادی که به دلایل مختلف از مراجعه به وکیل خودداری می کنند و البته در پایان کار پشیمان می شوند.

کمک گرفتن از یک وکیل مشهور علاوه بر کاهش استرس باعث صرفه جویی در هزینه و تسریع در رسیدگی به مشکلات شما می شود. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که کار خود را در امور کیفری و حقوقی به وکیل پایه یک دادگستری اصفهان بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

زمینه فعالیت مشهورترین وکیل اصفهان

وکیل خانواده اصفهان وکیلی است که بتواند در مواردی مانند طلاق، مهریه، طلاق توافقی، استرداد مهریه، نفقه، حضانت فرزندان، انحصار ارث و … راهنما باشد.

وکیل ملکی اصفهان، فعالیت در زمینه هایی مانند تنظیم سند رسمی، الزام به فسخ، هبه، شهرت، اجاره و تمامی امور مربوط به املاک را انجام میدهد.

وکیل ثبت احوال اصفهان می‌تواند در زمینه های مختلف مربوط به ثبت احوال از جمله: تغییر نام و نام خانوادگی، حذف نام همسر از شناسنامه پس از طلاق، اخذ گواهی فوت و … شما را راهنمایی و کمک کند.

وکیل شرکت ها در اصفهان برای انجام اموری مانند ثبت شرکت، ضمانت نامه های بانکی، تشکیل پرونده مالیاتی و … به شما کمک میکند.

وکیل چک در اصفهان یا وکیل سفته اصفهان انجام اموری مانند رسیدگی به چک و استرداد سفته را انجام میدهد.

فسخ قرارداد و شرایط حقوقی آن

طبق تاکید مشهورترین وکیل در اصفهان فسخ در مفهوم حقوقی به معنی به اتمام رساندن حقوقی قرارداد از طریق یکی از طرفین پیمان یا یک فرد سوم است. باطل کردن یا منحل کردن ارادی عهد و پیمان از نظر مرتبه حقوقی از دسته موضوعات اسباب سقوط تعهدات و قراردادها است. بحث باطل کردن قرارداد، ویژه عقدهای لازم است؛ به این خاطر که در عقدهای جایز هر یک از دو طرف این امکان را دارند هر وقت که بخواهند ، عقد باطل کنند. موضوعی که در عقدهای لازم وجود دارد، آن است که آیا در خواست کننده باطل کردن عقد، حق منحل کردن دارد یا اینکه الزامی است به عقد متعهد بماند؟

مشهورترین وکیل در اصفهان

ماهیت فسخ قرارداد

با دقت به شرحی که از باطل کردن اوردیم، می‌توانیم بگوییم که باطل کردن، شروع یک جانبه منحل کردن عقد است و مثل ابراء نوعی ایقاع به حساب می اید. به این معنی که یک طرف به شکل جداگانه قادر است حق باطل کردن خود را انجام دهد ، بی ان که احتیاجی به راضی بودن طرف دیگر باشد که به این کار ایقاع می گویند.

اساس فسخ قرارداد

امکان دارد اساس باطل کردن عقد فرق داشته باشد؛ به این معنی که باطل کردن عقد بر مبنای حقی است که یا از طریق سازش دو طرف به وجود امده است یا از طریق حکم مستقیم قانون ایجاد شده است و این حق برای یکی از دو طرف قرار داد یا هر دو یا فرد سوم است.

سازش طرفین قرارداد

طبق گفته وکیل معروف اصفهان دو طرف قرارداد این امکان را دارند که درون عقد یا بیرون از آن برای یک کدام از طرفین قرار داد یا شخص ثالث، حق باطل کردن قرار دهند؛ مانند این ‌که فردی اتومبیلی را به دیگری می فروشد و در قرارداد آن شرط می گذارند که هر یک از دو طرف یا فرد سوم هر زمانی که بخواهد ، قادر باشد طی یک ماه آن قرارداد را باطل کنند. این حق در اصطلاح خیار شرط می نامند. همان طور که در مواد ۳۹۹ و ۴۰۰ قانون مدنی به آن اشاره شده است.بر مبنای ماده ۳۹۹ قانون مدنی، «در عقد بیع امکان دارد شرط شود که در زمان معلوم برای بایع یا مشتری یا هر دو یا فرد خارجی اختیار باطل کردن معامله باشد.» مشهورترین وکیل اصفهان اظهار دارد که در ماده ۴۰۰ این قانون این گونه اورده شده است که : «در صورتی که شروع زمان خیار اورده نشده باشد، شروع آن از موعد قراردارد به حساب می اید؛ در غیر این صورت براساس قرارداد متعاملین است.»

حکم مستقیم قانون

مشهورترین وکیل در اصفهان می گوید: قانون در مواقعی جهت پیشگیری از اسیبی که به شکل ناخواسته از عقد، گریبان گیر یکی از طرفین معامله می شود، به شکل مستقیم به او حق می‌دهد که قادر باشد با باطل کردن قرارداد، از اسیب ذکر شده پیشگیری کند. مانند اینکه فردی مسکنی را اجاره کند و بعد از سپری شدن زمان می فهمد که ماندن در آن شدنی نیست که در این زمان فرد به استناد مواد ۴۷۸ و ۴۷۹ قانون مدنی حق دارد قرارداد اجاره را باطل کند. ماده ۴۷۸ در این حیطه اظهار دارد که : «هر وقت مشخص شود عین مستأجره در حال اجاره معیوب بوده، مستأجر قادر است اجاره را باطل کند یا به همان صورتی که بوده است، اجاره را با همه اجرت بپذیرد اما در صورتی که صاحب خانه ایراد را برطرف کند، به طوری که به مستأجر اسیبی نرسد، مستأجر حق باطل کردن ندارد.» همین طور بر مبنای ماده ۴۷۹ قانون مدنی، «عیبی که سبب باطل شدن اجاره می‌شود، ایرادی است که سبب نقصان منفعت یا صعوبت (سختی) در انتفاع باشد.»

شرایط فسخ قرارداد

– قصد؛ الزامی است باطل کننده منحل کردن قرارداد را بخواهد.

– رضا؛ الزامی است باطل کننده راضی به باطل کردن معامله باشد و در صورتی که از سر بی میلی این کار را کرد ، این انحلال اثر حقوقی ندارد.

– اهلیت؛ فردی که قصد دارد کار حقوقی را باطل کند، الزامی است اهلیت این امر را داشته باشد و از لحاظ عقل و سن هم مشکلی نداشته باشد.

مشهورترین وکیل در اصفهان ، با سال ها تجربه در حیطه امور حقوقی ، می تواند بهترین مشاور برای شما در پرونده های حقوقیتان باشد . ایشان با دانش حقوقی خود شما را بهترین نحو برای کسب موفقیت هدایت می کند.

موارد باطل کردن معامله

باطل کردن معامله

حق باطل کردن و از بین بردن معامله را «خیار» می نامند و خریدار و فروشنده در موارد زیر قادرند معامله را فسخ کنند:

– دو طرف معامله از جلسه معامله بیرون نرفته باشند که این خیار را «خیار مجلس» می‌گویند.

– یکی از دو طرف گول خورده باشد یا زیان دیده باشد. (خیار غَبن)

– دو طرف در معامله شرط کرده باشند که تا زمان معلومی هر دو یا یکی از ان ها قادرند معامله را فسخ کنند. (خیار شرط)

– فروشنده یا خریدار مورد معامله را برتر از اصل ان ، نشان دهد و به گونه ای رفتار کند که هزینه پرداختی درقبال مال در دید طرف دیگر بیشتر شود. (خیار تدلیس)

– فروشنده یا خریدار اقرار کند که عملی را اعمال کند، یا اقرار کند مالی را که می فروشد به شکل ویژه ای باشد اما آن شرط را اعمال نکند که در این زمان طرف دیگر قادر است معامله را فسخ کند. ( خیار تخلّف شرط)

– در مورد معامله یا عوض آن ایرادی وجود باشد. (خیار عیب)

– مشخص شود بخشی از مورد به فروش رسیده، به شخص دیگری تعلق دارد که در صورتی که صاحب آن به معامله رضایت ندهد، خریدار قادر است همه معامله را فسخ کند یا هزینه آن مقدار را از فروشنده بستاند. همین طور در صورتی که مشخص شود بخشی از مالی که خریدار به عنوان عوض داده، مال به دیگری تعلق دارد و صاحب آن رضایت ندهد، فروشنده قادر است همه معامله را فسخ، یا عوض آن مقدار را از خریدار بستاند. (خیار شرکت)

– فروشنده ویژگی های مالی را که مشتری مشاهده کرده است، به او اعلام کند و سپس مشخص شود ان طور که گفته، نبوده است. در این زمان مشتری این امکان را دارد که معامله را فسخ کند همین طور در صورتی که مشتری ویژگی های عوض معینی را که می‌دهد، اعلام و سپس مشخص شود ان طور که گفته، نبوده است، فروشنده قادر است معامله را به هم بزند. (خیار رویت)

– مشتری مبلغ جنسی را که به طور نقدی خریده است، تا سه روز نپردازد و فروشنده هم جنس را به او ندهد. در صورتی که مشتری مقرر نکرده باشد که پرداخت وجه تأخیر دارد و شرط تأخیر جنس هم نکرده باشند، فروشنده قادر است معامله را فسخ کند اما در صورتی که مالی که خریده است، مانند برخی از میوه‌ها باشد که اگر یک روز ماند، خراب شود ، اگر تا شب پول آن را نپردازد و مقرر نکرده باشد که پرداخت وجه را به تأخیر می اندازد و شرط تأخیر جنس هم نشده باشد، فروشنده قادر است معامله را فسخ کند. (خیار تأخیر)

– در صورتی که مورد معامله حیوان بود، خریدار تا سه روز قادر است معامله را فسخ کند. (خیار حیوان)

– اگر فروشنده قادر نباشد جنسی را که فروخته است، به خریدار دهد. برای نمونه ، اسبی که فروشنده فروخته است، فرار کند در این زمان مشتری قادر است معامله را فسخ کند. (خیار تَعذّر تسلیم)

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

در چه شرایطی فسخ یا گرفتن تفاوت قیمت شدنی نیست؟

در مواردی در صورتی که خریدار مطلع شود که مال ایرادی دارد، قادر نیست معامله را باطل کند یا تفاوت قیمت را بستاند که این شرایط در زیر اورده شده اند:

شرایطی که می توان تفاوت قیمت دریافت کرد:

در سه حالت، اگر خریدار مطلع شود که مال ایرادی دارد، قادر نیست معامله را فسخ کند اما قادر است تفاوت قیمت بگیرد:

وکیل معروف در اصفهان

برای بدست اوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه و همین طور کسب موفقیت در حیطه فسخ قرارداد می‌توانید به مشهورترین وکیل در اصفهان در کلیه زمینه های حقوقی طلاق و امور خانواده مراجعه کرده و مشاوره حقوقی دریافت کنید. شما می‌توانید به راحتی نوبت مشاوره خود را برای مشاوره با وکیل معروف در اصفهان با مراجعه به سامانه دریافت نوبت آنلاین سایت ثبت نمایید.

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .