• جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • 09133028746

 چگونه وکیل قتل در اصفهان پیدا کنم؟

وکیل قتل در اصفهان اولین قدم برای آزادی و آرامش خاطر خانواده فرد خاطی را مشورت با یک وکیل متخصص میداند.

همانطور که می دانید قتل یکی از جدی ترین جنایات است که عواقب جبران ناپذیری دارد. در تمامی جوامع و نظام های حقوقی دنیا به جرم قتل توجه زیادی می شود و برای جلوگیری از گسترش این عمل خشونت آمیز قوانین مختلفی برای مجازات عاملان وضع شده است.

وکیل قتل اصفهان همان وکیلی است که مهارت و تجربه کافی در حل و فصل پرونده های مربوط به جرم قتل را دارد و می تواند از ادله مستند برای احقاق حقوق افراد استفاده کند. حقیقت این است که جرم قتل به همان اندازه که عواقب و پیامدهای زیانباری دارد، روند قضایی نسبتاً پیچیده ای نیز دارد و هرگونه کوتاهی و بی اطلاعی از قوانین مربوطه موجب تضییع حقوق افراد می شود.

برای مشاوره فوری کلیک کنید.

قتل به عنوان یکی از مهمترین جنایات در همه کشورهای جهان شناخته شده است و بنابراین مجازات‌های شدید مانند حبس ابد و مجازات اعدام قتل عمد محسوب می شود. البته در کشور ما ایران در صورت وجود شرایط، مجازات انتقام جرم نیز محسوب می شود. اما طبق قانون همه قتلها عمدی تلقی نمی شوند. به طور کلی، چندین زیر مجموعه برای آن وجود دارد که در زیر به شرح آنها می پردازیم.

وکیل قاتل در اصفهان

وقتی پرونده های قتل به دادگاه کشیده می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باید از کارشناس پرونده کمک بگیرند تا حقوق قاتل و همچنین خانواده مقتول ضایع نشود. تنها فردی که می تواند در چنین مواردی خدمات حقوقی حرفه ای ارائه دهد، وکیل قتل است. وکیل قتل از تمام جزئیات پرونده های مختلف قتل آگاه است و با جمع آوری شواهد و مدارک کافی می تواند نقش موثری در کاهش مجازات قاتل داشته باشد.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که تنها راه مجازات قتل، قصاص است، اما واقعیت این است که قتل انواع مختلفی دارد و تنها در شرایط خاصی می توان شخص را به قصاص محکوم کرد. وکیل قتل از انواع جرم آگاه است و می داند که برای جلوگیری از قتل قاتل، قاتل باید مدارک، اسناد و مدارک کافی برای تعیین نوع قتل جمع آوری کند.

وقتی وکیل قتل تمام مدارک را برای تخفیف مجازات قاتل در اختیار دادگاه قرار دهد، روند کار با سرعت بیشتری پیش می رود. چنین اقداماتی که توسط یک وکیل مجرب قتل انجام می شود، روند جمع آوری اطلاعات را تکمیل می کند. بنابراین انتخاب وکیل قتل تأثیر بسزایی در تعیین آینده متهم دارد. وکیل قتل می تواند با تکیه بر مهارت های خود متهم و خانواده اش را زنده کند و او را از مجازات اعدام نجات دهد.

وقتی از ابتدای شروع پرونده قتل، پرونده ای را به وکیل کیفری در اصفهان مراجعه می کنید، خیالتان راحت می شود که چنین کارشناسی می تواند تمام مدارک لازم را برای کاهش مجازات افراد جمع آوری کند. . وکیل قتل کلیه صورتحساب ها و درخواست های لازم برای تکمیل پرونده را با مهارت و تجربه خود تهیه و به بهترین شکل ممکن به مراجع ذیصلاح قانونی ارائه می کند.

ویژگی های وکیل قتل در اصفهان

همه وکلای پایه یک دادگستری باید دارای دو ویژگی مهم و حیاتی باشند تا در حوزه کاری خود به عنوان یک وکیل موفق شناخته شوند. وکیل قتل اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و باید این دو ویژگی لازم را داشته باشد تا به عنوان وکیل مدافع متخصص شناخته شود. دانش حقوقی عالی و فن بیان بارزترین ویژگی هر وکیل پایه یک با مهارت و توانایی است. علاوه بر این دو ویژگی مهم، تجربه بسیار مهم است. وکیل قتل اگر تجربه زیادی در اجرای قانون و مشاوره در زمینه قتل داشته باشد، می تواند به عنوان وکیل متخصص در این زمینه وکالت داشته باشد. سایر پارامترها مانند حق الوکاله مناسب، دقت و مهارت تحقیق و غیره. از دیگر ویژگی های یک وکیل عالی قتل است.

لزوم حضور وکیل قتل در پرونده های جنایی

در صورت وقوع جرم قتل حضور مطلع باید گزارش شود. لازم به توضیح است که جرم قتل به دانش حقوقی زیادی نیازمند است چرا که دارای مجازات های شدید مانند قصاص یا دیه های سنگین و حبس‌های مدت دار  و همچنین برای اثبات غیر عمدی و عمدی بودن جرم اعمال می شود، است. وکیل قتل، که از مهارت ها و توانایی عالی برای تلاش برای بازی فعال در حین تحقیق در مورد جنایت قتل برخوردار است، باید به قدر کافی خبره و باتجربه نیز باشد، زیرا قتل جرمی است که با جان افراد سروکار دارد و یک اشتباه می‌تواند حق مظلومی را ضایع نماید یا برعکس!

وکیل متخصص قتل در اصفهان

برای انتخاب وکیل متخصص قتل در اصفهان، افراد باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند و در انتخاب وکیل دقت زیادی داشته باشند، وقتی قتلی انجام می شود ابعاد آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. شاید در نگاه اول به نظر برسد که فقط خانواده مقتول آسیب دیده اند و آنها با انتقام گرفتن یا اعدام قاتل احساس آرامش بیشتری می کنند.

اما اگر بخواهیم با دقت بیشتری به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که نه تنها خانواده مقتول بلکه خانواده قاتل نیز آسیب های روحی زیادی به اطرافیان وی وارد می شود و با انتقام جویی بر عمق آسیب بیشتر می شود. علیرغم اینکه قصاص حق خانواده مقتول و اولیای دم است، برخلاف تصور بسیاری از افراد، پس از قصاص، احساس آرامش خانواده مقتول در اکثر موارد فراهم نمی‌شود.

آمارهای سال های گذشته به خوبی این را ثابت می کند. خانواده هایی که قربانی قتل می شوند و یکی از اعضای خانواده خود را از دست می دهند نمی توانند مانند گذشته زندگی نسبتاً عادی داشته باشند و این امر باعث آسیب به جامعه نیز می شود.

بنابراین، متخصصان حرفه ای به عنوان وکلای متخصص در حوزه قتل تلاش می کنند تا آسیب مجرمان را کاهش دهند تا مجازات عاملان کاهش یابد. حساسیت کاری یک وکیل قتل بسیار بالاست. زیرا نتیجه کار تاثیر زیادی در زندگی افراد مختلف و حتی جامعه بشری دارد. در این راستا تمامی داوطلبان وکیل قتل باید اطلاعات جامع و کاملی از قانون و نحوه انتخاب وکیل برای پرونده قتل داشته باشند تا بتوانند فردی حرفه ای را برای سپردن پرونده به وی انتخاب کنند.

در مواردی از جمله موارد مالی، عدم ایجاد ضرر مالی توسط وکیل به موکل، اما در موارد قتل و خسارات ناشی از قصور وکیل، تنها با پرداخت وجه و هزینه ها جبران نمی شود. بنابراین هرگونه کوتاهی در انتخاب وکیل متخصص می تواند منجر به سلب ناعادلانه جان افراد زیادی و تضییع حقوق آنها شود.

از آنجایی که موضوع اصلی در پرونده های قتل، جان افراد است، رسیدگی در این گونه پرونده ها بسیار پیچیده است و تنها افراد دارای تخصص و مهارت بسیار بالا می توانند در محاکمه و روشن شدن حقایق سهیم باشند.

چرا باید به وکیل جنایی مراجعه کنیم؟

وکیل جنایی به وکیلی گفته می شود که در پرونده های کیفری و جنایی مانند قتل تجربه زیادی داشته و در این گونه موارد بسیار موفق بوده است.

چنین وکلایی باید در پرونده های کیفری دارای تجربه فراوان بوده و از نظر اخلاقی انسان های بااخلاقی باشند تا حقوق هیچ یک از مراجعین در این دادگاه ها ضایع نشود.

وکیل قتل ممکن است معادل دقیق وکیل جنایی نباشد، اما در ایران به وکلای جنایی وکیل قتل نیز گفته می شود.

مراحل یافتن وکیل کیفری

وکیل قتل در اصفهان

طرح شکایت توسط وکیل قتل اصفهان

در موارد قتل، اگر یکی از طرفین به این نتیجه برسد که برای ادامه پرونده به راهنمایی و مشاوره وکیل قتل احتیاج دارد، باید با یک وکیل تخصصی جنایی مشورت کرده و او را از کوچکترین موضوع مطلع کند. جزئیات خمیر را خودتان او همچنین باید در صورت وجود شواهد یا اسناد به وکیل مراجعه کند تا بی گناهی خود را اثبات کند یا از حقوق بیگناهان دفاع کند.

پس از موافقت و رسیدگی به پرونده، وکیل می تواند برای حفظ حقوق موکل خود شکایت کند و سپس شکایت خود را از طرف موکل در سیستم دادگاه الکترونیکی ثبت کند. سپس کلیه پرونده های دادگاه و پیگیری پرونده به وکیل قتل واگذار می شود.

تعریف قتل و انواع آن

قتل در معنای لغوی خود به آدم کشی ،کشتن، به قتل رساندن، ذبح کردن، توقیف ناگهانی معنا می شود. قتل یکی از جرائمی است که تمامی جوامع در طول تاریخ بشریت همیشه شاهد رخداد آن بوده و گریبان گیر بسیاری از انسان های بی گناه بوده که زندگی مقتول و تمامی خانواده اش تحت شعاع قرار داده است قتل از جمله جرایمی است که در تمامی ادیان منفور نگاشته و در اسلام که کامل ترین دین بوده این عمل یعنی قتل نفس یکی از بزرگترین و بدترین گناهانی است که فردی می تواند در طول عمر خود مرتکب آن شود.

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری 

اهمیت این امر به قدری است که در قرآن کریم در آیه ی ۳۲ سوره ی مائده کشتن یک نفر انسان بی گناه را برابر با کشتن تمامی انسان ها تلقی نموده است از این رو و با توجه به منفور بودن این جرم در طول تاریخ بشریت و در تمامی جوامع برای این جرم نابخشودنی مجازات سنگین لحاظ گشته است.

در اینجا برای درک بهتر مطالب ابتدا تعریفی از جرم و مجازات داشته و سپس به جرم قتل، مصادیق و مجازات آن می پردازیم :

 

عناصر جرایم 

برای جرم پنداری عملی وجود سه رکن ملزم و اساسی می باشد.عنصر در لغت به معنای ماده اولیه،جنس،اصل و… می باشد که برای اینکه جرمی تحقق یابد و برای آن مجازاتی در نظر گیرند وجود شرایطی لازم است.

  1.  عنصر قانونی جرم: برای اینکه رفتاری جرم شناخته شود می بایست توسط شارع مقدس یا قانون گذار این فعل در قانون موضوعه کشور به صورت صریح جرم و مجازات آن نیز مشخص گردد که این امر اشاره به اصل قانونی بودن جرم و مجازات دارد و در ماده دو قانون مجازات اسلامی نیز بدان اشاره نموده که هر رفتاری می بایست در قانون جرم و برای آن مجازات تعیین گردد.
  2. دومین عنصر جرم عنصر مادی است: بدان معنا که فعل یا ترک فعل رفتاری به مرحله فعلیت برسد یعنی تحقق هر جرمی موکول به بروز آن بوده و صرف نیت برای تحقق جرم کافی نمی باشد.
    در این عنصر سه حالت قابل تصور می باشد:

حال پس از شناختن عناصر تشکیل دهنده جرایم به یک تقسیم بندی از آنان نیز می پرادزیم :

انواع قتل

انواع قتل شامل موارد میشود:

  1.  قتل عمدی
  2.  قتل غیرعمدی الف- قتل شبه عمد ب- خطای محض

فقهای اسلامی نیز قتل را به این سه دسته تقسیم نموده اند:

۱- قتل عمد ۲- قتل شبه عمد ۳- خطای محض

۱- قتل عمد

در سال ۱۳۹۲ با تصویب قانون مجازات اسلامی همانند سال ها پیشین تعریفی از قتل در قانون صورت نپذیرفته اما در این خصوص دو ماده قانونی ۲۹۰ و ۲۸۹ موجود بوده با این حال قتل عمد که جرمی است مقید یعنی تحقق جرم مقید به ایجاد نتیجه بوده به معنای گرفتن و سلب حیات از فردی با داشتن قصد و نیت بوده است.طبق ماده ۲۸۹ قانون مجازات اسلامی جنایات وارده بر نفس،عضو و منفعت را می توان به سه دسته تقسیم نمود که این سه دسته شامل ۱-عمدی ۲-شبه عمدی و ۳- خطای محض می باشد جنایات عمدی می بایست در خصوص یک انسان بوده و انسان نیز می بایست زنده و دارای حیات مستمر باشد که طبق ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی جنایات در مواردی عمدی می باشد:

برای مشاهده یک مصاحبه درباره قتل اینجا کلیک کنید.

۲- قتل شبه عمد 

قتلی که دارای درجه خفیف تر نسبت به قتل عمد و حدفاصل قتل عمد و خطای محض بوده است و تعاریف ارائه شده از قتل شبه عمد در کشور ها مختلف متناسب با سیستم قضایی همان کشور فرق می کند در کشور ما با توجه به ماده ۲۹۱ قانون مجازات اسلامی اقسام متعدد داشته.

۳- خطای محض

طبق گفته وکیل خوب اصفهان این نوع قتل که جزء قتل غیر عمدی بوده طبق ماده ۲۹۲ قانون مجازات اسلامی دارای سه حالت بوده و متهم قصد ارتکاب و نتیجه مجرمانه ندارد.

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

وکیل قتل در اصفهان

جرم قتل با توجه به عمومیت داشتن در سراسر دنیا و با توجه به اقسام گوناگون آن در قانون موضوعه  کشور ما جهت پیگرد قانونی نیازمند وکلای با تجربه در این خصوص بوده است . وکیل اصفهان یکی از بهترین وکلا در زمینه قتل در اصفهان بوده که با توجه به علم و اطلاع کافی در این رستا از تضییع حق افراد جلوگیری نموده و آنان را در حق خواهی یاری می نماید.

مطالب مرتبط

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .