• جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • 09133028746

بهترین وکیل کیفری در اصفهان

پرونده های کیفری در واقع شاخه ای از حقوق جزا است که شامل جرایم، مجازات ها و قوانین جزایی می شود، دعاوی کیفری آن دسته از مواردی است که به جرم، مجرم و مسئولیت کیفری مربوط می شود. به گفته بهترین وکیل کیفری در اصفهان جرم عبارت است از هر نوع رفتار اعم از فعل یا ترک فعلی که در قانون جرم شناخته شده و موجب مجازات آن می شود. منظور از مجرم نیز هر شخصی (اعم از حقیقی و حقوقی) است که فعل مجرمانه به او نسبت داده شده و اعتبار این انتساب در دادگاه صالح ثابت شده باشد و در نهایت مسئولیت کیفری به معنای توانایی نسبت دادن عمل مجرمانه به متهم در موارد دیگر است.

در پرونده های کیفری، طرفین پرونده می توانند وکیل یا وکلای خود را انتخاب و معرفی کنند. اکثر پرونده های جنایی پس از تحقیقات مقدماتی با صدور کیفرخواست به دادگاه کشیده می شوند. بنابراین وکیل هم در جلسه مقدماتی و هم در محاکمه شرکت میکند.

وکیل کیفری وکیل در اصفهان

همه ما می دانیم که پرونده های کیفری دعاوی بسیار حساس و مهمی هستند، از آنجایی که روند چنین اموری در پرونده های کیفری به گونه ای است که ممکن است برای طرفین دعوا خسارات جبران ناپذیری وارد شود حضور وکیل خوب و حرفه ای برای پیشبرد پرونده یکی از مهمترین کارهاست. حق داشتن بهترین وکیل کیفری در اصفهان یکی از مهمترین و مهمترین فاکتورهای پیروزی در پرونده کیفری است.

در دعاوی کیفری، یک وکیل خوب کیفری به دلیل تخصصی بودن پرونده می تواند تاثیر عمده ای در روند پرونده داشته باشد. در جريان دادرسي طرفين به مشاوره و راهنمايي وكيل كيفري نياز دارند و طبق اصل ۳۵ قانون اساسي در كليه دادگاه ها طرفين حق انتخاب وكيل خود را دارند و در صورتي كه نتوانند وکيل خود را انتخاب نمايند، شرایط برای آنها محیا میشود که از حق داشتن وکیل محروم نمانند.

بهترین و مجرب ترین وکلای کیفری در اصفهان وکلایی هستند که علاوه بر تسلط بر مسائل مربوطه در حوزه فعالیت خود، دارای تجربه کافی در امور کیفری با موضوعات و امور مختلف می باشند. این وکلای دادگستری در زمینه حقوق کیفری مانند قانون مبارزه با مواد مخدر، قانون مجازات اسلامی، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، قانون آیین دادرسی کیفری و سایر قوانین مرتبط در این زمینه آموزش دیده اند. 

وکیل کیفری در اصفهان وکیلی است که در پرونده های کیفری تخصص دارد. منظور از مصادیق کیفری مجموعه ای از پرونده های خاص است که پس از تشکیل پرونده توسط مراجع قضایی و در اکثر موارد توسط دادسرا و فاش شدن جرم، متهم تحت تعقیب قرار می گیرد و تحقیقات مقدماتی انجام می شود.

اخذ وکیل کیفری از طریق سایت وکیل اصفهان

طبق تعریف بالا، وکیل کیفری شخصی است که اتهامات کیفری مانند سرقت و فروش مال دیگری، جعل اسناد، کلاهبرداری، خودداری از تملیک و اختلاس و … را مطرح می کند. وکلای کیفری در دادگاه کیفری، سازمان تعزیرات حکومتی و دادسرا به کار وکالت مشغول هستند. وکیل کیفری به حساس ترین مسائل جامعه در خصوص آزادی فرد و حقوق بزه دیده می پردازد.

اهمیت داشتن وکیل کیفری در اصفهان در این مورد است که او ضامن شهرت هر دو طرف قضیه است. این موضوع به زندگی انسان ها می پردازد و کوچکترین خطای دفاعی می تواند ارزشمندترین ثروت انسان که جان اوست، را از بین ببرد یا نابود کند.

برای مشاوره فوری کلیک کنید.

بهترین وکیل در اصفهان اظهار دارد که “دعوا” یکی از متداول ترین لغاتی است که در دنیای حقوق وجود دارد که دارای معانی و کاربردهای مختلفی می باشد. در این مقاله ابتدا معنای لغوی و ح قوقی این کلمه را به طور کامل توضیح می دهیم و سپس تفاوت بین دعاوی حقوقی و کیفری را بررسی می‌کنیم.

ویژگی های وکیل کیفری اصفهان

بدیهی است وکیل کیفری اصفهان تحصیلات و تجربه کاری خود را محدود به پرونده های کیفری کرده و با تجربه و مهارت فراوان در این زمینه فعالیت و به اجرای عدالت کمک می کند.

وکیل کیفری جدای از اینکه وکیل شاکی باشد یا متهم باید بتواند با تسلط بر امور کیفری از حقوق شخص دفاع کند یا دعوای او را ثابت کند و نهایت تلاش خود را برای اثبات بی گناهی و برائت متهم یا اثبات ادعای شاکی به کار گیرد.

یک وکیل کیفری خوب باید با آگاهی کامل از کلیه امور کیفری در دادگاه حاضر شود، زیرا حساسیت امور کیفری ایجاب می کند که فرد با ظرافت عمل کند تا به حقوق اجتماعی و حیثیت دیگران لطمه ای وارد نشود.

از جمله وظایف و اختیارات وکیل کیفری، طرح شکایت و رسیدگی و پیگیری دقیق مراحل قانونی پرونده است. بدین معنا که وقتی فردی به عنوان شاکی یا متهم به وکیل کیفری مراجعه می کند، وکیل ملزم به طرح شکایت یا تهیه دفاعیه با طرح شکایت و جمع آوری و ضمیمه مدارک لازم است.

وکیل باید در تمامی مراحل تحقیقات از بازجویی تا پایان دادرسی و اجرای حکم موکل خود را همراهی کند، بنابراین موکل می تواند در مراحل بازجویی نیز همراه وکیل خود حضور داشته باشد.

هوشیاری و آگاهی وکیل کیفری در جریان رسیدگی به پرونده بسیار حائز اهمیت است، مثلاً زمانی که پرونده به مرحله تجدیدنظر می رسد، وکیل باید دقت داشته باشد که در مدت زمانی که برای تجدید نظر در اختیار دارد اقدامات لازم را انجام دهد.

باتجربه‌ترین وکیل کیفری اصفهان کسی هست که علاوه بر تسلط و دور زدن مشکلات مربوط به حوزه خود، تجربیات گسترده ای در پرونده های جنایی با موضوعات مختلف دارد. چنین وکیلی با قوانین کیفری مانند: قانون مجازات اسلامی، قانون مبارزه با مواد مخدر، آیین دادرسی کیفری، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر قوانین مرتبط که در این زمینه وجود دارد، نظرات یکپارچه در مورد امور کیفری، نظرات مشورتی اداره حقوقی سر و کار دارد و با قوه قضاییه و قوانین مربوطه آشنایی کامل دارد.

معنای لغوی و حقوقی “دعوا” چیست؟

معنای حقوقی دعوا

کلمه دعوا بر اساس فرهنگ معین شامل معانی مختلفی از جمله خواستن، ادعا کردن، نزاع و دادخواهی می باشد. از نظر حقوقی طبق گفته بهترین وکیل کیفری در اصفهان نیز حقوق دانان معانی مختلفی را برای این واژه در نظر گرفته اند که دارای قرابت معنایی با مفهوم لفظی آن است. مطابق با گفته دکتر عبدالله شمس (یکی از اساتید مشهور در علم حقوق) معنی دعوا در علم حقوق عبارت است از توانایی قانونی که مطابق با آن فردی که حق آن پایمال یا انکار شده است به مراجع ذی صلاح جهت قضاوت وارد بودن یا نبودن این ادعا و همچنین اعمال آثار قانونی مربوطه مراجعه می کند. در نتیجه، لازمه ایجاد دعوا دو شرط است:

  1. فرد واقعا یا به صورت ادعایی دارای حق قانونی و مشروعی باشد؛ 
  2. در عمل یا در ادعا حق قانونی و مشروعی مورد انکار یا تجاوز قرار گرفته باشد. در صورتی که فرد مدعی حق این دو شرط مهم را داشته باشد می تواند جهت دادرسی حق پایمال شده خود اقدام نماید.

انواع تظلم خواهی در دستگاه قضایی

۱٫ شکایت کیفری

در این مورد، به تظلم خواهی شاکی و به شخصی که علیه او شکایت شده است مشتکی یا متهم و آنچه علیه متهم مطرح می شود شکایت گفته می شود. در این صورت، اگر چیزی به متهم نسبت داده شود، اتهام نامیده می شود.

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

۲٫ دعوی حقوقی

در این مورد، تظلم خواه را خواهان (یعنی مدعی) و شخصی را که ادعایی علیه او مطرح است، خوانده (یعنی مدعا علیه) و آنچه مدعی می خواهد ادعا (یعنی خواسته) نامیده می شود.

به مسائلی که در شرع یا قانون دستور داده شده یا ممنوع است و به دلیل نقض آنها مجازات می شود، جزایی یا کیفری نامیده می شود، مانند کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت و غیره. به عبارت دیگر، زمانی که قانونگذار فعل یا ترک فعلی را ممنوع کند تعیین مجازات برای مرتکب، انجام دادن یا عدم انجام آنچه قانونگذار منع کرده یا نه، جرم محسوب می شود.

به عنوان مثال، پیش بینی جنایاتی مانند تعرض و کلاهبرداری و قتل هشداری است برای کسانی که از انجام این کار خودداری می کنند، و در صورت انجام این کار ، مجازات خواهید شد.

برعکس، در برخی موارد قانونگذار از شهروندان انتظار دارد که کاری انجام دهند و تعهدی را انجام دهند، در غیر این صورت برای شخصی که از انجام این کار امتناع کند، مجازات می شود.

به عنوان مثال، تأمین هزینه های زندگی برای همسر و فرزندان مشترک توسط قانونگذار به عنوان تلکیفی بر دوش زوج است و همسران و پدرانی که از پرداخت هزینه های زندگی زنان و سایر بدهکاران خود با وجود امکانات مالی خودداری می کنند، مجازات خواهند شد.

هزینه های شکایت در دادسرا

هزینه شکایت کیفری

در کل هزینه های شکایت در دادسرا مبلغ زیادی نیست و خدوداً مابین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزارتومان هزینه دادرسی در دادسرا است؛ اما حق الوکاله وکیل یک مبلغ جداگانه است که به صورت توافقی بین موکل و وکیل تعیین میشود و متوسط آن حدوداً بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان است.

تفاوت دعاوی حقوقی و کیفری چیست؟

دعوا انواع و دسته بندی های مختلفی دارد ولی به طور کلی به دو گروه دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری تقسیم می شود. توجه کنید که درصورتی که تصمیم به اقامه دعوا دارید قبل از هر گونه اقدامی با بهترین وکیل امور کیفری در اصفهان صحبت کنید تا نوع دعوا را تشخیص داده و سپس مطابق با آن فعالیت های قانونی لازم را انجام دهید. از مهمترین تفاوت بین دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف. تفاوت در نحوه طرح دعاوی

نحوه ارائه دعاوی یکی از مهمترین تفاوت های بین دعاوی حقوقی و کیفری می باشد. برای بررسی دعاوی حقوقی شما باید یک دادخواست تنظیم کنید ولی برای دعاوی کیفری شما باید یک شکوائیه تنظیم کنید. در نتیجه مسائلی که مربوط به دعاوی کیفری نمی باشد از طریق طرح شکایت قابل پیگیری نیستند.

علاوه بر این، هزینه بررسی هر دو دعاوی کیفری و حقوقی مستلزم پرداخت هزینه می باشد با این تفاوت که هزینه بررسی دعاوی کیفری یکسان است اما هزینه بررسی دعاوی حقوقی بسته به بهای خواسته فرق می کند. هرچه بهای خواسته بیش تر باشد، هزینه ی دادخواست نیز بیش تر می شود. توجه کنید که “خواهان” و “خوانده” به طرفین دعاوی حقوقی، و “شاکی” و “مشتکی” عنه به طرفین دعاوی کیفری گفته می شود.

ب. تفاوت در مرجع صالح رسیدگی به دعاوی

یکی دیگر از تفاوت های دعاوی حقوقی و کیفری این است که مرجع قضایی جهت بررسی و رسیدگی هر یک از این دعاوی متفاوت است. برای طرح اکثر شکایت (بررسی دعاوی کیفری) باید به دادسرا مراجعه شود که گاهی اوقات این کار نزد ضابطان دادگستری مانند درجه داران نیروی انتظامی و افسران نیز انجام می شود و در آخر این شکایات به مراجع قضایی ذی صلاح انتقال داده می شود. سپس، تحقیقاتی کامل در خصوص پرونده توسط مسئولین انجام می شود و اطلاعاتی جامع درباره پرونده به دادگاه های کیفری ارجاع داده می شود تا حکم قانونی لازم صادر شود. البته بعضی از عناوین کیفری نیز مستقیما در دادگاه های کیفری مفتوح به رسیدگی می گردند. در طرح دعاوی حقوقی نیازی به مراجعه به دادسرا نیست و مراجع قضایی حقوقی وظیفه بررسی این نوع دعاوی را دارند.

پ. تفاوت بین دعاوی حقوقی و کیفری در اسباب طرح دعاوی

دلیل (سبب) طرح دعاوی، یکی دیگر از تمایزات بین دعاوی حقوقی و کیفری می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دعاوی کیفری مربوط به زمانی است که مساله جنبه کیفری دارد. بدین معنا که در صورتی که فردی ادعا کند حق او پایمال شده است و پایمال شدن این حق توسط مراجع قانونی جرم شناخته شود، فرد مدعی باید برای طرح دعاوی کیفری اقدام کند. توجه کنید که جرم یعنی رفتاری که طبق قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات تنظیم شده است. در صورتی که مراجع قانونی پایمال شدن حق را جرم تشخیص نداده باشند، فرد باید برای طرح دعاوی حقوقی که در بالا توضیح داده شد اقدام کند.

ت. تفاوت در نتیجه و اثر مترتب بر طرح دعاوی

تمایز دیگری که بهترین وکیل کیفری در اصفهان میان دعاوی حقوقی و کیفری بیان می کند این است که نتیجه و اثر حاصل از هرکدام از این دعاوی متفاوت می باشد. همان طور که قبلا توضیح داده شد زمانی می توانیم برای طرح دعاوی کیفری اقدام کنیم که قانون گذار پایمال شدن حق مدعی را جرم تشخیص دهد و برای آن مجازات در نظر بگیرد. مهم ترین اثر حاصل از دعاوی کیفری این است که در صورتی که برای فرد مجرم حکم محکومیت صادر شود، وی باید علاوه بر تحمل مجازات قانونی صادر شده، خسارت وارده به طرف مقابل را نیز جبران کند. در حالی که در دعاوی حقوقی اصلا حکمی برای فرد محکوم صادر نمی شود زیرا وی جرمی مرتکب نشده است. در دعاوی حقوقی ضمانت اجرای قانونی براساس نوع دعوا و موضوع آن با دعاوی کیفری متفاوت می باشند. گاهی شرایطی پیش می آید که طرفین دعوا تلاش می کنند تا به خاطر منافع شان دعاوی کیفری را به دعاوی حقوقی تبدیل کنند که این کار منجر به ضرر و زیان زیادی به طرف مقابل می شود.

موضوعات دارای دو جنبه کیفری و حقوقی

مسائلی که پیش می آید گاهی ممکن است تنها مربوط به دعاوی حقوقی یا دعاوی کیفری باشد و گاهی هم مربوط به دعاوی حقوقی و هم مربوط به دعاوی کیفری باشد. اگر مسائل صرفا کیفری یا حقوقی باشد فقط یک راه برای رسیدگی به آن ها وجود دارد که در بخش های قبل توضیح داده شد اما در حالتی که مساله هم کیفری است و هم حقوقی فرد می تواند از هر دو روش رسیدگی اقدام کند.

انواع دعاوی کیفری

به کفته وکیل امور کیفری اصفهان ، دعاوی کیفری به گروه های مختلفی تقسیم می شود که عبارتند از:

۱) جرایمی که موجب اختلال و بر هم زدن امنیت و آسایش عمومی می شوند مانند: رابطه نامشروع، ربا، قمار، جرایم علیه مامورین دولتی، اختلال در نظم عمومی، جعل و استفاده از سند جعلی، افساد فی الارض، محاربه و …

۲) جرایمی که در ارتباط با شرایط، اوضاع و احوال فرد می باشد مانند: افترا، قتل عمد یا شبه عمد یا خطای محض، آدم ربایی، توهین، مزاحمت تلفنی، نزاع دسته جمعی، تصادفات رانندگی، سقط جنین و …

۳) جرایمی که در ارتباط مستقیم با اموال و امور مالی افراد می باشد مانند : کلاه برداری، سرقت، خیانت در امانت، صدور چک پرداخت نشدنی، سوء استفاده از سفید امضا، تخریب و …

۴) جرایمی که مربوط به امور خانوادگی است مانند : عدم ثبت نکاح، ترک انفاق و …

۵) جرایم مرتبط با فضای مجازی و اینترنت مانند جعل رایانه ای، سرقت رایانه ای و …

لیست بهترین وکلای کیفری در اصفهان

لیست بهترین وکلای کیفری در اصفهان

در این قسمت لیست یازده تایی از بهترین وکلای کیفری اصفهان را برای شما آماده کرده ایم:

۱) حامد امیری:

حامد امیری وکیل خوب و کارکشته اصفهان دارای پروانه پایه یک وکالت و فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی با سال ها تجربه موفق در ارائه خدمات وکالتی انواع دعاوی در اصفهان و کشور می باشد.

سوابق و تجربیات وکیل عالی و کارکشته در اصفهان در موضوعات مختلف حقوقی، کسب موفقیت در پرونده با پذیرش وکالت های پرونده های متعدد با تکیه بر تعهد کاری و پیگیری های مستمر، خدمات حقوقی متمایزی را برای مراجعین محترم در اصفهان و کشور مهیا نموده است. به طور کلی تخصص وکیل درجه یک و برتر دادگستری اصفهان ارائه تخصصی ترین مشاوره های حقوقی در تمامی دعاوی حقوقی و ارائه مناسب ترین راه کارها جهت پیشگیری از وقوع خطر علیه موکلین و یا خروج از شرایط نامناسب پیش آمده در راستای قانون می باشد و این وجه تمایز موسسه حقوقی حامد امیری با دیگر گزینه های انتخاب بهترین وکیل اصفهان در موسسات حقوقی اصفهان است.

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان امام سجاد، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی، مجتمع شیخ بهایی، طبقه اول واحد ۱۱

پذیرش حضوری دفتر وکالت: شنبه لغایت چهارشنبه ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
پذیرش غیرحضوری (تلفنی): شنبه لغایت پنج شنبه ساعت ۱۳ الی ۱۶
۰۹۱۳۳۰۲۸۷۴۶

هماهنگی مشاوره فوری از طریق شماره ۰۹۱۳۹۷۶۵۴۱۲ 

شماره تماس دفتر: ۰۳۱-۳۶۶۰۵۰۹۸

۲) فرزاد جوادی نژاد:

وی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق، مشاور حقوقی در زمینه امور حقوقی و کیفری و عضویت رسمی کانون وکلای دادگستری اصفهان است. پرونده های موفق بسیاری در زمینه کیفری، قضایی و خانوادگی از ایشان وجود دارد. با مشاوره در دفتر خود به مراجعین بهترین راه را در زمینه پرونده های مشتریان به آنها نشان می دهد. در واقع جوادی نژاد هم در زمینه وکالت و هم در زمینه مشاوره متخصص است. وی دارای وکالتنامه ۲۶۷۲ از کانون وکلا است. 

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس دفتر: اصفهان، میدان آزادی (دروازه شیراز)، خیابان هزار جریب، روبروی تقاطع اول
فرزاد جوادی نژاد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ آماده ارائه خدمات به مراجعین در دفتر خود می باشد.

۳) شهاب نیلی احمدی:

شهاب نیلی احمدی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و مدیر عامل موسسه داوری اصفهان است. وی با ۱۵ سال سابقه در عرصه وکالت پرونده های موفق بسیاری در زمینه کیفری، قضایی و خانوادگی داشته است. وکیل احمدی در پرونده های اسناد رسمی و تجاری، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، مالکیت آپارتمان، جرائم منافی عفت، خانواده، مهریه در طلاق توافقی، مطالبه جهیزیه، طلاق توافقی ضمن عقد، دعاوی اقتصادی، دعاوی قاچاق، قصاص، مطالبه خسارت، ادعای اموال، اموال، مالکان و مستاجران و … موفقیت های بی شماری داشته اند. شهاب نیلی پروانه وکالت خود را در سال ۱۳۸۵ به شماره ۴۱۱۷ از قوه قضائیه دریافت کرد.

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی

۴) ابراهیم منصورزاده:

آقای ابراهیم منصورزاده، وکیل دادگستری، عضو کانون وکلای استان اصفهان، دارای مجوز از کانون وکلای دادگستری اصفهان به شماره ۶۳۱ می باشد که در پرونده های کیفری و قضایی موفقیت های زیادی داشته است، اما مهمترین پرونده های ایشان پرونده های خانوادگی است. مانند استرداد مهریه، نفقه، حضانت فرزند، طلاق توافقی در دوران بارداری و طلاق غیابی.

آدرس دفتر: اصفهان، شهید نیکبخت غربی، روبروی فضای سبز دادگستری

۵) آیدا پرندین:

آیدا پرندین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و دارای مجوز به شماره ۳۲۶۶ از کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشد. پراندین پرونده های موفق زیادی در دعاوی مختلف داشته است. او با مشاوره به مراجعان خود در دفتر به صورت حضوری و تلفنی، آنها را راهنمایی میکند. آیدا پریدین متخصص دعاوی خانواده، کیفری، مدنی، ثبتی، حقوق بین المللی و اسناد رسمی است و با دانش و تجربه کامل در وکالت، مراجعین را به دفتر خود هدایت می کند.

آدرس: اصفهان، نیکبخت غربی، ساختمان اداری نیکبخت

۶) عباس شفایی شهربانکی:

عباس شفایی، وکیل دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان، دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه تهران و دارای پروانه وکالت به شماره ۳۶۹ است و در زمینه های طلاق، طلاق توافقی، دعاوی ارث، مالی، پرونده های تجاری و قاچاق مواد مخدر تجربه و تخصص دارد. عباس شفایی ۱۹ سال سابقه درخشان در وکالت دارد. هزینه طلاق توافقی با ایشان نسبت به سایر وکلای اصفهان بسیار مناسب است.

آدرس دفتر: اصفهان، نیکبخت غربی، کوچه گلستان ۱۲

۷) فاطمه محمدی:

فاطمه محمدی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان است. وی در ۶ سال سابقه وکالتی خود موفق به تشکیل پرونده های زیادی در زمینه پرونده های خانوادگی، ارث، کیفری، پرونده های قضایی، حسابداری و ثبت احوال، اسناد رسمی، اسناد تجاری، حذف نام همسر از شناسنامه، ربا، مشاوره در زمینه گواهی بارداری و … شده است. ایشان دارای شماره پروانه به شماره ۴۷۴۰۰ از قوه قضائیه هستند که در سال ۱۳۹۳ صادر شده است.

شماره تماس: ۰۳۱۳۴۴۱۱۷۹۵

۸) بابک هشیاری:

بابک هشیاری وکیل دادگستری با ۱۷ سال سابقه کار در زمینه های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، املاک آپارتمان، شهرداری، قراردادها و معاملات، در سال ۱۳۸۲ با شماره پرونده ۴۱۱۴ از قوه قضائیه مجوز دریافت کرد. خدمات ایشان مشاوره شخصی، مشاوره حضوری، تحریر اسناد قضایی، عقد قرارداد برای مراجعین و پرونده های خانوادگی می باشد. از سوابق استخدامی وی می توان به مشاوره حقوقی مدیرعامل ظهر بانک، معاون حقوقی بانک سرمایه و مشاور حقوقی مدیرعامل بانک صنعت و معدن اشاره کرد.

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان شریعتی، روبروی اورژانس ۳۴

۹) حمیده سلیمی:

حمیده سلیمی، دکترای حقوق جزا و جرم شناسی، دارای مدرک داوری و عضویت در کانون آیین دادرسی مدنی ایران است. خانم حمیده سلیمی نیز یکی از بهترین وکلای طلاق توافقی در اصفهان می باشد. وی دارای پروانه شماره ۲۹۱۱ از کانون وکلا می باشد که در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ پروانه وکالت گردید.مشاوره حقوقی از شرکت آینده باور تیدا، مشاور حقوقی شرکت پیشرو و عدل ورنا، مشاور حقوقی شرکت سهامی نجار کیش، وکیل شرکت آتش نشانان ایران به مدت یک سال، مشاور حقوقی شرکت کوهن بتون به مدت یک سال و داور قانون آیین دادرسی مدنی ایران به مدت ۲ سال از جمله فعالیت های کاری و تحصیلی خانم سلیمی می باشد.

آدرس مطب: خ جانبازان روبروی سازمان مسکن

۱۰) دامون صادقی:

وکیل و مشاور حقوقی و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه نراق، دارای ۱۳ سال سابقه کار در حقوق و تخصص در اسناد رسمی و بازرگانی، ربا، وکیل خانواده، شهرداری، قراردادها و معاملات، مطالبات، اموال و غیره بوده است. تجربه کاری و آموزشی وی شامل مشاوره حقوقی شرکت های خصوصی در پیمانکاران انتقال برق، مشاوره حقوقی آژانس های مسافرتی و مشاوره حقوقی شرکت های تجاری خصوصی می باشد.

آدرس: اصفهان، خیابان خاقانی، جنب قنادی اندلس

۱۱) سپهر صادقی نژاد:

سپهر صادقی نژاد دارای شماره پروانه به شماره ۳۱۳۹ است که در سال ۱۳۹۸ از کانون وکالت دریافت کرده است. سپهر صادقی نژاد وکیل و مشاور حقوقی پایه یک است که در پرونده های مربوط به قراردادها، ثبت احوال، اسناد رسمی، خانواده و طلاق، مسائل کار و بیمه، املاک و انحصار وراثت تخصص دارد.

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان نیکبخت، ساختمان اداری نیکبخت

امیدواریم با این لیست از ۱۱ وکیل برتر اصفهان توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکلا در اصفهان یاری کنیم. اگر با هر یک از وکلای این لیست کار کرده اید و پرونده ای دارید، حتما نظرات خود را در مورد نحوه کار آنها برای ما در قسمت نظرات درج کنید.

بهترین وکیل کیفری در اصفهان

وکیل کیفری به فردی می گویند که درباره تمامی امور کیفری اطلاعاتی کامل و سابقه ای درخشان داشته باشد و در هر پرونده کیفری بتواند دفاعیات لازم را انجام بدهد. شایان ذکر است که وکیل کیفری بر خلاف وکیل حقوقی نمی تواند در تمامی پرونده های کیفری مانند پرونده های مطرح شده در دیوان عالی حضور داشته باشد.

دریافت نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

پرونده هایی که در خصوص دعاوی کیفری هیتند بسیار مهم و حساس است و درنتیجه صحبت و مشاوره با بهترین وکیل کیفری اصفهان و یا در هر جای دیگری می تواند موجب داشتن بهترین دفاع و نتیجه ممکن شود. علاوه بر این، اصطلاحاتی مانند طرح دعوی، زمان طرح شکایت و اقدامات لازم برای تنظیم لایحه دفاعیه، شکواییه، اظهارنامه و … از جمله مواردی است که شما باید با آن آشنا باشید و این کار مستلزم حضور متخصصی توامند و مسلط به مسائل کیفری و حقوقی در کنار شماست. حتی اگر طرح دعوا بر علیه شما باشد نیاز به یک وکیل کیفری خوب دارید تا بی گناهی شما را ثابت کنند.

مساله مهم دیگر این است که هر دعوا را شما فقط یکبار می توانید طرح کنید و در صورتی که به اشتباه طرح شود دیگر امکان طرح دعوا وجود ندارد و خسارات زیادی به شما وارد خواهد شد.

برای مشاوره فوری کلیک کنید.

وکیل اصفهان به عنوان بهترین وکیل کیفری در اصفهان در موسسه حقوقی اصفهان خود بستری را ایجاد کرده است تا به آسانی بتوانید بهترین راه حل را برای پرونده های حقوقی و کیفری خود پیدا کنید و دیگر نگران پیدا کردن یک وکیل کیفری خوب و ماهر نباشید. ما در این مسیر گام به گام همراه شما خواهیم بود تا پرونده خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه جلو ببرید و بهترین نتیجه را کسب کنید.

مطالب مرتبط

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

شایان ذکر است برای انجام مشاوره حضوری امکان حضور موکلین در دفتر وکالت در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30 مهیا است که جهت هماهنگی نوبت مشاوره حضوری با وکیل معروف اصفهان از یکی از راه های زیر می توانید اقدام نمایید :

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره حضوری.

مشاوره غیرحضوری وکیل اصفهان

جهت انجام مشاوره غیرحضوری امکان تماس تلفنی با وکیل در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 13:00 لغایت 16:00 فراهم شده است که هماهنگی نوبت مشاوره غیرحضوری از راه های زیر امکان پذیر می باشد:

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره.

۲- تماس با دفتر وکالت به شماره ۹-۳۶۶۰۵۰۹۸ در ساعات 16:30 لغایت 20:30 و اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری.

۳- تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷جهت هماهنگی اخذ نوبت مشاوره غیرحضوری.

مشاوره فوری وکیل اصفهان

ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .